=TiT=Divxking
Legacy Member
Ik heb onlangs shirtje gemaakt voor vrienden met eigen design en ik heb dit nog op overschot:
Medium 1 exemplaar
Large 2 exemplaren
XLarge 2 exemplaren
Is aan de hand van zeefdruk gemaakt, ik heb hier de zeefdruk liggen indien nodig kan ik er gerust fotoke van trekken. De stof is 100 procent katoen, zeer goede kwaliteit.
Dit is het design (mandala):
http://users.telenet.be/Divxking/shirts/own_design/01.JPG
http://users.telenet.be/Divxking/shirts/own_design/02.JPG
M = 14 euro
L = 15 euro
XL = 16 euro
Alles is inclusief verzending
Medium 1 exemplaar
Large 2 exemplaren
XLarge 2 exemplaren
Is aan de hand van zeefdruk gemaakt, ik heb hier de zeefdruk liggen indien nodig kan ik er gerust fotoke van trekken. De stof is 100 procent katoen, zeer goede kwaliteit.
Dit is het design (mandala):
http://users.telenet.be/Divxking/shirts/own_design/01.JPG
http://users.telenet.be/Divxking/shirts/own_design/02.JPG
M = 14 euro
L = 15 euro
XL = 16 euro
Alles is inclusief verzending
Als er vragen zijn SHOOT
)
Of heb je nog zo een dingen?