Archief - Shimano MTB/BMX MT-40 Maat 45

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Item: Shimano MTB/BMX MT-40 Maat 45
Plaats: Tessenderlo (Limburg,België)
Staat: Gebruikt maar in perfecte staat !
Reden van verkoop: Verkoop klikpedalen
Prijs en voorwaarden: P.O.T.K.
Wijze van verzenden: Afhalen, Verzenden Na Betaling (verzendingskosten voor koper)
Extra Info:PIC

Bieden Maar ! ... Mvg Maarten ;) :niceone:

DrWho

Legacy Member
ExOMaNiaC zei:
Item: Shimano MTB/BMX MT-40 Maat 45
Plaats: Tessenderlo (Limburg,België)
Staat: Gebruikt maar in perfecte staat !
Reden van verkoop: Verkoop klikpedalen
Prijs en voorwaarden: P.O.T.K.
Wijze van verzenden: Afhalen, Verzenden Na Betaling (verzendingskosten voor koper)
Extra Info:PIC

Bieden Maar ! ... Mvg Maarten ;) :niceone:

Euhm, ik kan zoiets mss wel gebruiken voor het spinnen. In welke kliksystemen past zoiets?

desolation

Legacy Member
schoenen zijn altijd zonder zoolplaatjes, die krijgt ge bij uw klikpedalen zelf

ExOMaNiaC

Legacy Member
Idd .. zoals desolation zegt ;) ... Plaatjes zitten bij je pedalen (of je koopt plaatjes, helemaal niet duur) gewoon deze er onder monteren en klaar !

Mvg

TooChé

Legacy Member
wa heeft u da gekost toen ge ze kocht en de leeftijd ?

Alsook , een maat 45 is een 45, maar ik heb es een 45 in die schoen, een 46 in een andere en een 44 in nog een andere.
Et klinkt stom, maar zou je eventueel es de lengte van je voet kunnen meten ?
Hiel ---> uiteinde grote teen (de onderkant dus)

tommekeuh

Legacy Member
ik heb mijn chimano schoene iets grotere maat moete kope als men gewone schoene (halve of 1 maat, weet nie just)

ExOMaNiaC

Legacy Member
Lightke zei:
wa heeft u da gekost toen ge ze kocht en de leeftijd ?

Alsook , een maat 45 is een 45, maar ik heb es een 45 in die schoen, een 46 in een andere en een 44 in nog een andere.
Et klinkt stom, maar zou je eventueel es de lengte van je voet kunnen meten ?
Hiel ---> uiteinde grote teen (de onderkant dus)

Hi,

De schoenen staan hier al een 3/4 maand in de kast, ik heb ze een 4/5 tal keer gebruikt voor men BMX (Race) maar ben hier met gestopt ... Als ik het me goed herinner was de prijs een € 72,50.

Meet je afstand tussen dikke teen en hiel eens aub, ligt deze tussen de 27,8/28.5 zullen deze schoenen zeker voor jou passen ;) ...

Mvg

TooChé

Legacy Member
alééé we gaan dan maar een bod zetten...
40 € verzending inc ?

ExOMaNiaC

Legacy Member
Lightke is hoogste bieder ;) ... Ik stuur je morgen PM met men gegevens ! Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan