sarnath
Legacy Member
Heb een accoustische gitaar te koop die je kan aansluiten op een versterker.
De gitaar is ook voorzien van een ingebouwd effectenpaneel.
Gitaar is in zeer goede staat, ik doe m weg omdat ik zowat altijd op mn elektrische speel en deze hier dus maar wat staat te staan.
Mag weg vanaf 70 excl, afhaling heeft voorkeur.
(boden onder minimumprijs worden genegeerd, tis geen bart smit gitaar...)
eerste foto
en de tweede
De gitaar is ook voorzien van een ingebouwd effectenpaneel.
Gitaar is in zeer goede staat, ik doe m weg omdat ik zowat altijd op mn elektrische speel en deze hier dus maar wat staat te staan.
Mag weg vanaf 70 excl, afhaling heeft voorkeur.
(boden onder minimumprijs worden genegeerd, tis geen bart smit gitaar...)
eerste foto
en de tweede
