Archief - Scarface & DBZ spul, didgeridoo, vhs tapes,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
Lot van + 55 tapes
Zie foto's voor de volledige lijst
Oa: Carlito's Way, 6 X-files films, Buffy Season 1, Cobra, Alien Resurrection
min € 15
Meeneem € 25
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010013.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010014.JPG

DBZ statue Gohan
Afkomstig van een set van 3.
Nieuwstaat met de ongeschonden doos erbij
min € 12
meeneem € 20
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/Dbz.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010017.JPG


Didgeridoo
Moet weg omdat het een cadeau was van een vorige vriendin. Ik woon nu samen en ik vind niet dat dat hier nog moet hangen.
Klein scheurtje in ( zie foto's ) maar nauwelijks merkbaar en nog 100% bespeelbaar
Min € 17
Meeneem € 30
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/Didgeridoo.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010016.JPG


Scarface statue met alle accesoires en ongeschonden doos
Spreekt ( oa ‘All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one.’ :D )
Min € 15
Meeneem € 22
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/Scarface.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010017.JPG


Helm Levior
Nieuw en ongedragen, met extra nieuw vizier erbij
Min € 7,5
Meeneem € 12
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010010.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010011.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010012.JPG

Blacklight 18 watt
Met armatuur
€ 15
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/P1010019.JPG

Kampeertent: ideaal voor de festivals.
Ze werd verkocht als 2 persoonstent in de winkel, maar bleek echter eerder geschikt voor 1 persoon toen ze opstond. 1 maal opgezet dus
Ideaal voor de festivals dus: laten staan :niceone:
€ 10
http://users.telenet.be/Elektrogrill/bodini/tent.JPG

Alle prijzen zijn excl.

Bodini

Legacy Member
20 incl?
Alle accesoires zijn er ook nog bij: geld, zonnebril, sigaar en pistool

Ruben182

Legacy Member
Heb je een foto van hoe de tent eruit ziet als hij ineen steekt?

Bodini

Legacy Member
@ deyoeri: nu ge t zegt, zou best kunnen :D

@ Ruben182: nope, kheb ze ene keer opgezet, om te zien dat ze te klein was naar men goesting. Alé, ik wou er niet met 2 in.

Bodini

Legacy Member
@ absorptie beer: Ik heb geen idee hoeveel me dat gaat kosten aan verzending. 17 excl + de verzending op uw kosten en ge kunt naar hartelust didgeridoo spelen:D

Of van waar ben je?

Absorptie Beer

Legacy Member
Kunde da dan eens uitzoeken? Kan mss wel eens een probleem zijn.

Bodini

Legacy Member
Tot 2 kg € 4,30 blijkt
En meer weegt hij zeker niet.

Dus ik zal een geste doen: voor 20 incl mag hij de uwe zijn :D
Ingepakt in bellekesplastiek dan nog wel...

als ge van ovl zijt, valt er misschien nog iets te bezien ivm levering, anders wordt het de post

Absorptie Beer

Legacy Member
Ik zit rechts van a'pen vlak bij de grens naar onze noorderburen.
Ik wil wel 25 incl overmaken om eerlijk te zijn.

Als ge het goed inpakt zal da wel ok zijn zekers. Een pakje op de post zelfs zulde nie kunnen kopen en een postbode ermee zien rondrijden op de fiets/scooter zie ik ook nie gebeuren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan