freeq7322
Legacy Member
Hallo Iedereen!!
Zaterdag vertrek ik naar t buitenland,daarom dus zet ik een paar spullen te koop die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een Santos Y Mayor -klassieke gitaar in t zeer goede staat.
De snaren zijn aan t vervanging toe (kosten rond 5 euro)
Er zit een heel klein krasje op de gitaar (te zien op de fotos)
De gitaarzak krijg je GRATIS mee!
Fotos :
https://imageshack.com/i/n884clj
https://imageshack.com/i/n6ix96ij
https://imageshack.com/i/n7oe2bj
Ik heb de gitaar +/- 2 jaar geleden gekocht.
Nieuwprijs 260 euro!!!!!
Prijs 80 euro of een GOED BOD !
Af te halen in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag.
Zaterdag vertrek ik naar t buitenland,daarom dus zet ik een paar spullen te koop die ik niet meer nodig heb.
Hier heb ik een Santos Y Mayor -klassieke gitaar in t zeer goede staat.
De snaren zijn aan t vervanging toe (kosten rond 5 euro)
Er zit een heel klein krasje op de gitaar (te zien op de fotos)
De gitaarzak krijg je GRATIS mee!
Fotos :
https://imageshack.com/i/n884clj
https://imageshack.com/i/n6ix96ij
https://imageshack.com/i/n7oe2bj
Ik heb de gitaar +/- 2 jaar geleden gekocht.
Nieuwprijs 260 euro!!!!!
Prijs 80 euro of een GOED BOD !
Af te halen in Wilrijk of Antwerpen tot en met vrijdag.
,heel vreemd.