pcfre@k
Legacy Member
grote dressoir
http://users.pandora.be/quentaro/grotekast.jpg
kleine dressoir
http://users.pandora.be/quentaro/kleinekast.jpg
2 zetels in bruin leer + salontafel
http://users.pandora.be/quentaro/verkopen/zetel.jpg
doe een deftig bod...
rede verkoop is dat ik ga verhuizen en niet alles kan meenemen...
heb eventueel ook nog volledige slaapkamer in zwart staan mocht er interesse zijn
http://users.pandora.be/quentaro/grotekast.jpg
kleine dressoir
http://users.pandora.be/quentaro/kleinekast.jpg
2 zetels in bruin leer + salontafel
http://users.pandora.be/quentaro/verkopen/zetel.jpg
doe een deftig bod...
rede verkoop is dat ik ga verhuizen en niet alles kan meenemen...
heb eventueel ook nog volledige slaapkamer in zwart staan mocht er interesse zijn