Archief - Salomon ST90 stuntblades

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mellonc

Legacy Member
Salomon ST90
Deze blades zijn zogenaamde ‘stuntblades”. Ze zijn een goede vier jaar
oud, en hebben nieuw een kleine €300 gekost (maat 45-46), ze hebben een
hoge kwaliteit en comfort.

Ze zijn een goede zes maand gebruikt, en zijn dus nog in erg goede
staat, op wat gebruiksporen na. De onderdelen zijn ook nog origineel,
de roulementen zijn nog in perfecte staat, geen roest of dergelijke, en
de wielen zijn vrijwel niet afgesleten.

De reden van verkoop is problemen met de knieën destijds, waardoor het te belastend geworden is.

Minimum: €70
Meeneem: €80

Staat ook op Kapaza (link met foto's).

Afhalen kan in Sleidinge, vlakbij Gent. Verzending met Kiala kan ook. Indien niet te veraf, breng ik ze ook gratis tot bij u.

Aggr0

Legacy Member
heb mogelijks wel interesse, eerst zien of ik mijn oude k2's nog kan verkope (te klein)....

mellonc

Legacy Member
Fatty pro's, nostalgie... waren ook mn eerste dacht'k

De salomons vond ik wel een stuk stabieler en comfortabeler dan die. Alleen maar een verbetering dus ;)

Laat maar horen als je interesse hebt!

.conne.

Legacy Member
SpY^ zei:
yep... waren toen goede blades... met grindplates....

same here, gele.. :d
met nog altijd de originele wielen van in het begin (toch zeker al 10 jaar geleden), behoorlijk gehavend nu.. :d
waar is den tijd..

monster38

Legacy Member
Moet die snel weg want heb echt wel serieus intresse allee nog geen geld ;)

mellonc

Legacy Member
monster38 zei:
Moet die snel weg want heb echt wel serieus intresse allee nog geen geld ;)

Er zit geen haast bij, wil gerust wat wachten. Heb alleen al heel wat geïnteresseerden gehad, die om 1 of andere misterieuze reden telkens niets meer lieten horen, dus dat scenario is me wel wat beu..

Maar als je interesse hebt, hou ik je op de hoogte, of gij mij, als er geld is...
Ruilvoorstel mag hoor...

monster38

Legacy Member
Ruilen voor? (want skates hebk nimeer) Wa zoude willen? :p
Grtz (en intresse is ech heel groot) ;)
Elke week 10 euro ;) en dan af en toe nog is wa extra ;) dusja

mellonc

Legacy Member
monster38 zei:
Ruilen voor? (want skates hebk nimeer) Wa zoude willen? :p
Grtz (en intresse is ech heel groot) ;)
Elke week 10 euro ;) en dan af en toe nog is wa extra ;) dusja

Ben veel met muziek bezig, instrumenten, cd's, ... zoek ook nog een deftige platenspeler..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan