mellonc
Legacy Member
Salomon ST90
Deze blades zijn zogenaamde ‘stuntblades”. Ze zijn een goede vier jaar
oud, en hebben nieuw een kleine €300 gekost (maat 45-46), ze hebben een
hoge kwaliteit en comfort.
Ze zijn een goede zes maand gebruikt, en zijn dus nog in erg goede
staat, op wat gebruiksporen na. De onderdelen zijn ook nog origineel,
de roulementen zijn nog in perfecte staat, geen roest of dergelijke, en
de wielen zijn vrijwel niet afgesleten.
De reden van verkoop is problemen met de knieën destijds, waardoor het te belastend geworden is.
Minimum: €70
Meeneem: €80
Staat ook op Kapaza (link met foto's).
Afhalen kan in Sleidinge, vlakbij Gent. Verzending met Kiala kan ook. Indien niet te veraf, breng ik ze ook gratis tot bij u.
Deze blades zijn zogenaamde ‘stuntblades”. Ze zijn een goede vier jaar
oud, en hebben nieuw een kleine €300 gekost (maat 45-46), ze hebben een
hoge kwaliteit en comfort.
Ze zijn een goede zes maand gebruikt, en zijn dus nog in erg goede
staat, op wat gebruiksporen na. De onderdelen zijn ook nog origineel,
de roulementen zijn nog in perfecte staat, geen roest of dergelijke, en
de wielen zijn vrijwel niet afgesleten.
De reden van verkoop is problemen met de knieën destijds, waardoor het te belastend geworden is.
Minimum: €70
Meeneem: €80
Staat ook op Kapaza (link met foto's).
Afhalen kan in Sleidinge, vlakbij Gent. Verzending met Kiala kan ook. Indien niet te veraf, breng ik ze ook gratis tot bij u.


