Archief - rustieke,eikenhouten keuken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rimpel

Legacy Member
foto's spreken voor zich

Een eikenhouten keuken,inclusief oven,kleine frigo en dampkap. De kookplaat wordt overgeplaatst in de nieuwe keuken en wordt dus niet verkocht.

Geinteresseerden kunnen altijd een kijkje komen nemen in Menen. De nieuwe keuken komt in September dus hij moet deze vakantie uitgebroken worden.

Zoals op de foto's te zien is, is de keuken momenteel geinstalleerd tussen bakstenen. De keuken is echter perfect op te bouwen zonder stenen (de kastjes hebben dus gewone wanden). De stenen kunnen natuurlijk ook gerecupereerd worden indien gewenst maar dan vragen we vriendelijk om dat zelf te komen doen.

De keuken wordt dus bij voorkeur door de koper uitgebroken en meegenomen. Natuurlijk zullen wij wel een handje toesteken!

-----------------------------------------------------
richtprijs? doe een bod, hoe belachelijk ook (wel exclusief verzending :lol: )
-----------------------------------------------------

dedex

Legacy Member
ik wil wel 50€ geven voor die keuken indien in goede staat :)

jonge beginner :)

Rimpel

Legacy Member
ie is in elk geval nog in goede staat!
Frigo werd 2 maand geleden hersteld (nieuwe thermostaat) en de hersteller wist ons te zeggen dat de keukenkraan een van de betere (lees= duurdere) is.

€50 is toch iets te weinig.

Een deal rond de €350 lijkt me redelijk, maar blijf maar bieden natuurlijk. (staat ook op kapazaa en 2dehands waar er al 2 geinteresseerden zijn)

Mvg.
Rimpel

spilliespeedy

Legacy Member
heel stomme vraag misschien, maar kan je de hoogte meten van de deuren naast de frigo en vuur, ik zit met laag plafond in hudige keuken en zou onder de 2meter moeten zijn.

^MystiQ

Legacy Member
Volgens mij kunde daar zelfs meer voor krijgen dan 350 euro :D

Ik denk dat velen geen enkel besef hebben van wat zoiets eigenlijk wel niet kost .. :)

Rimpel

Legacy Member
ja da is wel zo maar 't feit is da er een niewe komt en we hebben ook niet de plaats om zomaar ff die keuken aan de kant te zetten tot er een mooi bod komt....dus zijn we bereid om 'm weg te doen voor een spotprijsje (en ondertussen moeten wij 'm niet uitbreken ^^)

dedex

Legacy Member
ja maar je mag niet vergeten als je een keuken uitbreekt, je rare dingen kan zien ;) (verborgen gebreken, stukken die breken bij afbraak,...) is niet de eerste die ik zou uitbreken.

MVG

Rimpel

Legacy Member
Frigo en wateraansluitingen etc. zullen het in elk geval niet zijn, die werden afgelopen jaar allemaal hersteld/vernieuwd.

Enkel de oven is iets ouder, maar werkt perfect. Want er werd getwijfeld om die opnieuw over te plaatsen in de nieuwe keuken, maar om esthetische reden wordt er toch een nieuwe geplaatst.

Ook met de dampkap zijn er geen problemen, de filters werden regelmatig uitgekuist. Ook alle deurtjes en lades scharnieren/schuiven nog perfect.

Enige wat ik zou doen imo is die deurtjes afwrijven en in een kleurtje schilderen want persoonlijk ben ik niet zo voor die 'houten' stijl :p

@dedex: je mag altijd een kijkje komen nemen. Elke dag is mogelijk (is keuken uit m'n oma's villa en ze is al terug van reis dus de rest van vakantie blijft ze thuis).

Rimpel

Legacy Member
spilliespeedy zei:
heel stomme vraag misschien, maar kan je de hoogte meten van de deuren naast de frigo en vuur, ik zit met laag plafond in hudige keuken en zou onder de 2meter moeten zijn.

deze middag even opgemeten.

Afhankelijk van hoe je de keuken wil installeren (al dan niet met de stenen)
de kast zelf (dus zonder stenen): 1m 93
als je onderaan 1st een laag stenen legt: 2m 04

Nuja je kan altijd die lange kast weglaten hé, je hoeft niet dezelfde opstelling de nemen zoals ie nu staat!

Rimpel

Legacy Member
Up 1/3

meeneemprijs= €350
komaan mensen, als je tweedehandssites bekijkt is dit al de prijs voor het koelkastje en de oven alleen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan