Archief - Rock Wercther 5 juli

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razorfire

Legacy Member
Hoi,

als het goed is krijg ik binnen enkele dagen een ticket (voor alle duidelijkheid: het is enkel voor 5 juli, zonder camping) toegestuurd van Randstad, maar omdat ik dan moet werken verkoop ik het terug door.

Ik heb net op site gezien en zie daar dat die dag onder andere Radiohead komt!!

Nieuwprijs = 75 (wel al uitverkocht zie ik net)
Minimum = 50

Ik stuur het op met de post, tenzij je expliciet anders wil en uiteraard dan zelf de kosten dekt.

Hij staat eveneens te koop op 2dehands en kapaza, so I'll keep you posted.

Groet,

Razorfire

Legacy Member
alright, tot hiertoe heb jij hoogste bod

(er is er nog eentje van 76 op kapaza, maar die van jou is dus hoger)
als je wint dan breng ik hem wel naar Gent centrum

wanneer wil je hem ten laatste (dat ik dan zeker het bieden kan afsluiten)

ClayDavis

Legacy Member
Razorfire zei:
alright, tot hiertoe heb jij hoogste bod

(er is er nog eentje van 76 op kapaza, maar die van jou is dus hoger)
als je wint dan breng ik hem wel naar Gent centrum

wanneer wil je hem ten laatste (dat ik dan zeker het bieden kan afsluiten)

zo vlug mogelijk eigenlijk, liefst vandaag nog :P

tinbie

Legacy Member
85 euro als je hem nu zaterdag naar Gent wil brengen :)
onder voorbehoud dat mijn vriend nie meegaat, want dan koop ik wel combitickets :)

Gts.

Wiffy

Razorfire

Legacy Member
genoteerd Wiffy, naar Gent brengen is geen probleem. Ik moet alleen men broer om 13u naar tennis doen, dus het zal in vroegere voormiddag of in latere namiddag zijn :D
weet het me op tijd te zeggen of je bod blijft (is leuker voor bv hitman47)

oh ja, aangezien het gewonnen is via Randstad wedstrijd mag je ook nog bij de Randstad stand iets gaan afhalen... mocht je dat willen :D

tinbie

Legacy Member
Razorfire zei:
genoteerd Wiffy, naar Gent brengen is geen probleem. Ik moet alleen men broer om 13u naar tennis doen, dus het zal in vroegere voormiddag of in latere namiddag zijn :D
weet het me op tijd te zeggen of je bod blijft (is leuker voor bv hitman47)

oh ja, aangezien het gewonnen is via Randstad wedstrijd mag je ook nog bij de Randstad stand iets gaan afhalen... mocht je dat willen :D

Ik laat het u vanavond weten sie :)

tinbie

Legacy Member
Razorfire zei:
genoteerd Wiffy, naar Gent brengen is geen probleem. Ik moet alleen men broer om 13u naar tennis doen, dus het zal in vroegere voormiddag of in latere namiddag zijn :D
weet het me op tijd te zeggen of je bod blijft (is leuker voor bv hitman47)

oh ja, aangezien het gewonnen is via Randstad wedstrijd mag je ook nog bij de Randstad stand iets gaan afhalen... mocht je dat willen :D

ik kan hem niet meer kopen want we gaan toch met 2 gaan :)
hopelijk heeft hitman47 er zo nog iets aan

Razorfire

Legacy Member
oké, omdat hitman47 het ticket graag voor zaterdag heeft en ik het noch donderdag, noch vrijdag naar Gent kan brengen, wordt het morgen verkocht aan hitman47.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan