Fyzem
Legacy Member
Hallo allemaal,
Bij deze verkoop ik mijn, dankzij de strom van 2011 verkregen, 20 drank- en eetbonnen voor Pukkelpop 2014. Ik kan dit jaar helaas niet gaan, dus ze mogen de deur uit.
Bieden vanaf 25 euro
Meeneem is 40 euro
Als je ze daar zou moeten komen kost dat je 50 euro
Ik sluit ten laatste volgende week af, of wanneer de meeneem wordt geboden natuurlijk.
Bij deze verkoop ik mijn, dankzij de strom van 2011 verkregen, 20 drank- en eetbonnen voor Pukkelpop 2014. Ik kan dit jaar helaas niet gaan, dus ze mogen de deur uit.
Bieden vanaf 25 euro
Meeneem is 40 euro
Als je ze daar zou moeten komen kost dat je 50 euro
Ik sluit ten laatste volgende week af, of wanneer de meeneem wordt geboden natuurlijk.