Archief - Prof Paintball materiaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azziplekkus

Legacy Member
ik zoek eig. een volledige set.

en ik vind het mer dom om alle onderdelen apart te kopen.

mer kga nog overwegen om ook u spulle te kopen. (oook al zou ek er liefst ne marker bijwille)

Nuja, et moet totaal nie pro zijn, et is gwn voor de fun. Zo lang et maar degelijk is, en tege een bekke slijk kan ;)

Crovax

Legacy Member
Is het de bedoeling om sup-air te spelen of woods?
De markers die ik heb liggen zijn niet voor woods bedoeld.
De hopper kan je op elke marker gebruiken
En de mask,tja,die is gewoon super hé. Eentje dat niet aandampt etc.

Anyway,als je interesse hebt in de spulletjes,zeg wat je wil en we kunnen nog altijd een prijs overeenkome hé

azziplekkus

Legacy Member
De marker zou eig. het meest voor in de woods zijn, maar ook voor sup-air.

Ook al snap ik het versschil niet echt bij de markers... (doe het nog mer pas)


As ik nu ne sup-air marker zou gebruike in opelucht. Gaat die daarvan dan rap kapot gaan?

Crovax

Legacy Member
Hehe,nee. Een marker die je koopt werkt in principe overal en altijd.
Voor sup-air heb je competitie markers,zijn kleiner wegen iets minder en zijn super accuraat.
Voor woods heb je ook competitie markers,maar deze zijn eigenlijk meer op "war" gebaseerd.

Je kan perfect met een supair marker woods gaan spelen. Omgekeerd gaat ook maar is niet aangeraden :)

Als je net wil beginnen met spelen,en je zoekt een deftige instap marker,kan je al gaan kijken bij smart parts (ion) ea. Deze makers kost iets van een 250-300€,maar je vind deze wel redelijk goedkoop op 2ehands sites.

Als je meer info zou willen,kan je wel in contact brengen met de juiste mensen (ook als je bv een team zoekt etc) :)

azziplekkus

Legacy Member
op 2dehands sites vind ik nergens iets deftig naar men zin :p

azziplekkus

Legacy Member
een degelijk pakket me alles in (en deftig materiaal da lang meegaat)

mer wel geen 500 euro ofzo...

Crovax

Legacy Member
Onder de 350 zou je al wel een marker moeten vinden. Maar dan heb je nog geen hopper mask etc :).

Anyway,als je meer info wil pm me maar even.

En nu back on topic :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan