Archief - POLO 6N 1.4I BW December 1999

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Omschrijving:
versie 1.4i
jaar 10/1999
brandstof Benzine
koetswerk 3-deurs
kilometers 149000 km
cilinderinhoud 1391 cc
vermogen 60 pk
fiscale pk 8
cilinders / opstelling 4 In lijn
emissienorm -
topsnelheid 165 km/u
0 -100 km/u 14,9 sec
tankinhoud 45 l
l / b / h in mm 3715 / 1655 / 1420
gewicht 897 kg


Perfecte staat met blanco keuring .
Weinig tax en verzekering .
Zuinig stadswagentje


Foto http://img.2dehands.be/f/normal/30140952-polo-6n-1-4i-bw-december-1999.jpg


Bod op 2dehands 2050 euro

Mag weg voor 2450 euro

Ruilen mag tegen supah game pc mits opleg , zien wel :)

Je mag er nog een tuning voorbumper bij hebben met racegrill

Sta in ondergrond enkel spuiten + nog 2 x achterlichten

faselna

Legacy Member
benjaminsom zei:

Hmmm wanneer spreken we af aub ????

Ben koper van 2350 euro ondertussen kwijt geen probleem maar had voor 21.30u een pm verstuurd om zaterdag af te spreken voor wagen .

Heb je niet gezien en heb ondertussen verschillende pm's en mail verstuurd nog geen reactie.

Kan je vandaag iets laten weten aub ????

faselna

Legacy Member
benjaminsom ziet af van de verkoop omdat hij het te druk heeft hoeft deze zich niet op onze afspraak aanwezig te zijn en als ik teveel PM's verstuurd en of mail ben ik een aandringer .

Bon toffe kerel :)

Polo sta weer te koop bieden mag weer .

faselna

Legacy Member
vib zei:
Nog te koop bod 2200 ....


Nog steeds te koop .

Nog belangrijke info :

Groot onderhoud gehad heel groot =

Nieuwe Motor olie

Nieuw water voor koeling

Nieuwe bougies

Nieuw water ramen

Nieuw batterij merk 135 euro factuur aanwezig

Nieuw radiator oude zat gaatjes in ( verliesde niks toch voor zekerheid nieuwe gezet voor verkoop )

Alles laten checken en in orde .

Had toch zeker nog 2400 gehad van wagen .

faselna

Legacy Member
VIB sorry maar 2200 daarvoor laat ik deze niet min 2400 euro en dit is natuurlijk een UPPPPPPPPPPPPPP

CAPS

Legacy Member
faselna zei:
Bod 2350 via 2dehands

faselna zei:
uppppppppppppppppp

allee super autotje

ruilen kan ook

faselna zei:
benjaminsom ziet af van de verkoop omdat hij het te druk heeft hoeft deze zich niet op onze afspraak aanwezig te zijn en als ik teveel PM's verstuurd en of mail ben ik een aandringer .

Bon toffe kerel :)

Polo sta weer te koop bieden mag weer .

faselna zei:
VIB sorry maar 2200 daarvoor laat ik deze niet min 2400 euro en dit is natuurlijk een UPPPPPPPPPPPPPP

4 dan..

faselna

Legacy Member
capsy zei:



Wel ik tel er 2 die hieronder is puur informatie maar goed ze kunnen deze ook er bij rekenen ook al denk ik er anders over :)




Origineel gepost door faselna
benjaminsom ziet af van de verkoop omdat hij het te druk heeft hoeft deze zich niet op onze afspraak aanwezig te zijn en als ik teveel PM's verstuurd en of mail ben ik een aandringer .

Bon toffe kerel
--------------------------------------------------------------------------
Polo sta weer te koop bieden mag weer .


Origineel gepost door faselna
Bod 2350 via 2dehands
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan