donald20
Legacy Member
ik verkoop dus een poeh beer dit is een echte dus geen namaak
mag weg wegens dubbel gekregen voor cadeau
bieden mag
verzendingskosten bedraagt 1.50
hier foto's ik heb er een lat naast gezet zo kun je zien hoe groot hij is
http://img168.imageshack.us/img168/9642/simg0255hv3.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/9465/simg0258xh7.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/5814/simg0260qs1.jpg
mag weg wegens dubbel gekregen voor cadeau
bieden mag
verzendingskosten bedraagt 1.50
hier foto's ik heb er een lat naast gezet zo kun je zien hoe groot hij is
http://img168.imageshack.us/img168/9642/simg0255hv3.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/9465/simg0258xh7.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/5814/simg0260qs1.jpg

