stonesour
Legacy Member
--------------------------------------------------------------------------------
Ik verkoop mijn pocketbike crosser.
Uitstekende staat, slechts 1 nafttank mee gereden.
Gaat weg omdat ik hem gewoon niet gebruik!
Mag niet met op de openbare weg gereden worden!
Nieuwprijs was 250 euro.
Wordt verkocht of geruild!
Foto's: http://picasaweb.google.be/sarah.pieter/Pocketbike
Indien vragen: shoot
Ik verkoop mijn pocketbike crosser.
Uitstekende staat, slechts 1 nafttank mee gereden.
Gaat weg omdat ik hem gewoon niet gebruik!
Mag niet met op de openbare weg gereden worden!
Nieuwprijs was 250 euro.
Wordt verkocht of geruild!
Foto's: http://picasaweb.google.be/sarah.pieter/Pocketbike
Indien vragen: shoot
