Senti
Legacy Member
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
http://www.molblog.nl/innovatie/4491
Hey,
Deze lamp heb ik gewonnen met het racen op de Cebit-beurs in Hannover.
dus, nieuw in de doos deze sjieke & toffe led-lamp met remote control.
VP: 100 €
http://www.molblog.nl/innovatie/4491
Hey,
Deze lamp heb ik gewonnen met het racen op de Cebit-beurs in Hannover.
dus, nieuw in de doos deze sjieke & toffe led-lamp met remote control.
VP: 100 €

