Sibi
Legacy Member
Beste,
Ik bied een Philips DAP6040 - versterker aan. Dit is de opvolger van de DAP650, als ik me niet vergis.
Deze amplifier zat in mijn wagen, maar ikzelf acht 'm overbodig. Ik heb de wagen immers zelf terug van OEM-materiaal voorzien, en dat op enkel een HU aangesloten is voor mij ruim voldoende.
De specificaties van de versterker, zoals ik ze op de meeste websites heb teruggevonden:
- 4 x 80W RMS @ 4 ohms
- S/N Ratio: >100dB
- Channel Separation: >70dB
- Freq. Response: 5Hz ~ 100kHz
- Low and High-pass filters
De versterker is nog in goede staat, al toont 'ie wel enkele gebruiksporen ('n paar krasjes + wat lijm aan de onderkant). Hij werkt echter nog zoals 't hoort (een kennis van me heeft 'm getest en goed bevonden).
De versterker wordt geleverd met een bijhorende set kabels (bedoeld voor een subwoofer, vermoed ik).
Enkel afhalen, van 9u tot 20u in Diepenbeek (campus UHasselt).
Ik ben nog bereid om 'm ook te brengen in de regio Midden-Limburg, moest dat nodig zijn.
P.S.
Ik zou er graag een € 75-85 voor krijgen. Afgaande op andere aanbiedingen op 't net, lijkt me dit een correcte prijs te zijn.
Destijds was dit overigens zéér deftig materiaal (Alpine ampli's bestonden toen uit dezelfde onderdelen).
P.P.S.
Ik heb ook nog een paar andere aanbiedingen lopen:
http://www.kapaza.be/detail/8104900/ --> Philips autoradio
http://www.kapaza.be/detail/8065444/ --> xenonset H4 8000K
http://www.kapaza.be/detail/8105067/ --> specifieke Volvo-stuff
Ik bied een Philips DAP6040 - versterker aan. Dit is de opvolger van de DAP650, als ik me niet vergis.
Deze amplifier zat in mijn wagen, maar ikzelf acht 'm overbodig. Ik heb de wagen immers zelf terug van OEM-materiaal voorzien, en dat op enkel een HU aangesloten is voor mij ruim voldoende.
De specificaties van de versterker, zoals ik ze op de meeste websites heb teruggevonden:
- 4 x 80W RMS @ 4 ohms
- S/N Ratio: >100dB
- Channel Separation: >70dB
- Freq. Response: 5Hz ~ 100kHz
- Low and High-pass filters
De versterker is nog in goede staat, al toont 'ie wel enkele gebruiksporen ('n paar krasjes + wat lijm aan de onderkant). Hij werkt echter nog zoals 't hoort (een kennis van me heeft 'm getest en goed bevonden).
De versterker wordt geleverd met een bijhorende set kabels (bedoeld voor een subwoofer, vermoed ik).
Enkel afhalen, van 9u tot 20u in Diepenbeek (campus UHasselt).
Ik ben nog bereid om 'm ook te brengen in de regio Midden-Limburg, moest dat nodig zijn.
P.S.
Ik zou er graag een € 75-85 voor krijgen. Afgaande op andere aanbiedingen op 't net, lijkt me dit een correcte prijs te zijn.
Destijds was dit overigens zéér deftig materiaal (Alpine ampli's bestonden toen uit dezelfde onderdelen).

P.P.S.
Ik heb ook nog een paar andere aanbiedingen lopen:
http://www.kapaza.be/detail/8104900/ --> Philips autoradio
http://www.kapaza.be/detail/8065444/ --> xenonset H4 8000K
http://www.kapaza.be/detail/8105067/ --> specifieke Volvo-stuff
