Boerkameel
Legacy Member
Ik verkoop mijne 125 cc scooter.
Ik heb hem een klein half jaar in bezit. Zelf overgekocht van een oudere man uit Gent die de eerste eigenaar was. Er stonden 10.100 km op de teller, nu een kleine 11.000.
Het gaat over een 125cc scooter 9.2 kw
bouwjaar 2004
Deze scooter heeft een injectiemotor en ABS remmen !!!!
Juist groot onderhoud gehad!!
Nieuwe olie
nieuwe oliefilter
nieuwe bougie
nieuwe luchtfilter
remblokken voor achter
nieuwe gaskabel
nieuwe uitlaat (leovinci 4T) voor meer vermogen
nieuwe trekveren en gewichten
nieuwe aandrijfriem ( kevlar)
Nieuwe banden voor en achter ( dunlop )
nieuwe brandstof filter
Kortom Perfecte staat.
Je mag met zo een scooter rijden als je minimaal 2 jaar je vast auto rijbewijs hebt.
Met dit ding ben je het snelst in de stad, echt ni normaal.
Vraagprijs 1600 euro of OTK
Ik heb hem een klein half jaar in bezit. Zelf overgekocht van een oudere man uit Gent die de eerste eigenaar was. Er stonden 10.100 km op de teller, nu een kleine 11.000.
Het gaat over een 125cc scooter 9.2 kw
bouwjaar 2004
Deze scooter heeft een injectiemotor en ABS remmen !!!!
Juist groot onderhoud gehad!!
Nieuwe olie
nieuwe oliefilter
nieuwe bougie
nieuwe luchtfilter
remblokken voor achter
nieuwe gaskabel
nieuwe uitlaat (leovinci 4T) voor meer vermogen
nieuwe trekveren en gewichten
nieuwe aandrijfriem ( kevlar)
Nieuwe banden voor en achter ( dunlop )
nieuwe brandstof filter
Kortom Perfecte staat.
Je mag met zo een scooter rijden als je minimaal 2 jaar je vast auto rijbewijs hebt.
Met dit ding ben je het snelst in de stad, echt ni normaal.
Vraagprijs 1600 euro of OTK


ok...