Archief - Panini stickers Belgian RedDevils

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik verkoop Panini Stickers Belgian Red Devils

29 stuks

VoC4Qlb.jpg


verzendingskosten voor de koper of ophalen is mogelijk.

Prijs overeen te komen

Staat ook op 2dehands te koop

b0rn2die4

Legacy Member
vdb92 zei:
krijg je die niet GRATIS in de carrefour? :p
jep gratis, bij je aankopen wel maarja. Aankopen moet je sowieso doen, en als je ze dan niet spaart ze verkopen op een forum voor een appel en een ei vind ik eigenlijk niets. Maar hij is in zijn recht, want heeft voor zijn boodschappen betaald...

vdb92

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
jep gratis, bij je aankopen wel maarja. Aankopen moet je sowieso doen, en als je ze dan niet spaart ze verkopen op een forum voor een appel en een ei vind ik eigenlijk niets. Maar hij is in zijn recht, want heeft voor zijn boodschappen betaald...

Klopt wel wat je zegt, maar ik denk dat hij er echt niet veel zal voor krijgen...

Veruca

Legacy Member
Als hij slim is, houdt hij ze gewoon bij tot wanneer de sticker actie afgelopen is... om ze daarna voor big bucks te verkopen aan de mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar de ontbrekende stickers. :p

vdb92

Legacy Member
Veruca zei:
Als hij slim is, houdt hij ze gewoon bij tot wanneer de sticker actie afgelopen is... om ze daarna voor big bucks te verkopen aan de mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar de ontbrekende stickers. :p

haha, smart idea!

{YA}Gr3c0

Legacy Member
hehe nog goed gezien dus ik wacht mss nog beter.

Wanneer is die actie gedaan? Pas na het WK of ervoor?

Ik heb vandaag idd boodschappen gedaan bij de Carrefour, totaalprijs was iets van een 66 € en ik kreeg 2 panini stickers, wat wel weinig is, maar er zitten er 2 à 3 in per verpakking of zo?

tointje9810

Legacy Member
je krijgt normaal een pakje per aankoopschijf van €25 dacht ik.
En bij aankoop van sommige producten (te vinden in de folder van carrefour) krijg je soms +1, +2, +3,... zakjes extra.
In elk zakje zitten 5 items (soms 5 stickers, soms 4 stickers en 1 tattoo)

tointje9810

Legacy Member
btw, wat van prijs heb je in gedachten? Ik ben ze aan het beginnen sparen :p

Dimieuh

Legacy Member
Er staat letterlijk op dat je deze niet mag verkopen. Piraat...

LouGarou

Legacy Member
En ze bijhouden tot na de actie is ook niet slim, aangezien je

1) Je kan ze bij Panini zelf bijbestellen (wetende dat het er maar 180 zijn)
2) Bij de Carrefour gaan ze hun overschot aan pakjes gewoon beginnen meegeven met de mensen

Xenron

Legacy Member
het is zoals EliasAdam zegt, je kan ze bij Panini zelf bijbestellen. +
Dimieuh heeft ook gelijk, het staat er letterlijk op lol :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan