Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep gratis, bij je aankopen wel maarja. Aankopen moet je sowieso doen, en als je ze dan niet spaart ze verkopen op een forum voor een appel en een ei vind ik eigenlijk niets. Maar hij is in zijn recht, want heeft voor zijn boodschappen betaald...vdb92 zei:krijg je die niet GRATIS in de carrefour?![]()
b0rn2die4 zei:jep gratis, bij je aankopen wel maarja. Aankopen moet je sowieso doen, en als je ze dan niet spaart ze verkopen op een forum voor een appel en een ei vind ik eigenlijk niets. Maar hij is in zijn recht, want heeft voor zijn boodschappen betaald...
Veruca zei:Als hij slim is, houdt hij ze gewoon bij tot wanneer de sticker actie afgelopen is... om ze daarna voor big bucks te verkopen aan de mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar de ontbrekende stickers.![]()