=TiT=Divxking
Legacy Member
Voor de verzamelaars:
http://users.telenet.be/Divxking/munten/achterkant.jpg
http://users.telenet.be/Divxking/munten/voorkant.jpg
Doe een goed bod ik ga er zelf geen prijs op plakken want ik ken er niks van
http://users.telenet.be/Divxking/munten/achterkant.jpg
http://users.telenet.be/Divxking/munten/voorkant.jpg
Doe een goed bod ik ga er zelf geen prijs op plakken want ik ken er niks van
