Archief - Original NEON Lichtreclame XBOX "Limited Edition"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Dus te koop : Original NEON Lichtreclame XBOX "Limited Edition"

http://users.telenet.be/extrememodding2/xbox.jpg

Zitten 2 neons in en stroomkabel met 3.5 meter stroom kabel.

Deze kan je ook omhoog hangen, de bevestigingen zijn hiervoor ook aanwezig en je kan deze ook ergens gewoon opzetten.

XBOX lichtreclame is origineel en is moeilijk te verkrijgen . (limited edition)

Afmetingen ca. : (14cm/60cm/10cm)


Prijs : had er graag nog een 100€ van gekregen.



Daar dit vrij fragile is geen verzending, enkel af te halen te 3210 Lubbeek.


Staat ook op de andere forums te koop.

vidiot

Legacy Member
100€ is (te) veel geld, die dingen krijg ik in winkels gratis mee als ik dat vriendelijk vraag, 't is tenslotte reklame. Ik wil er 10€ voor geven.

Icebeice

Legacy Member
Van mij mag je dat gerust "gratis" zien vast te krijgen.......:eek:

Maar voor 10euro blijft dat hier mooi staan hoor.....

vidiot

Legacy Member
Ik heb van PS1 en PS2 3 verschillende lichtreklames gratis gekregen.
Ik heb een Dreamcast demo pod incl. console amper 35€ betaald.
Een zeldzame Sega lamp met glas en spiegel 40€ betaald.
Dus 100€ voor een (zeer kleine) xbox lamp is veel, ja.
Demo pods bv (dedicated kasten met tv en console in winkel) zijn veel moeilijker (gratis) te krijgen, omdat die door Nintendo/Microsoft/Sony terug worden opgehaald bij de winkels. Zéér lucky zal je een demo pod vinden.

Icebeice

Legacy Member
Zoals post hierboven al gezegd voor 10euro hou ik hem wel bij en hang ik hem in garage....

Sukkeltje456

Legacy Member
lol zoveel is dat niet waard hoor :p

ale dan, omdat ik in een goede bui ben: 15 euro

Icebeice

Legacy Member
Geen probleem, de neon hoeft niet weg maar mag......

Maar niet voor een appel en een ei....;)

Zal hem in het weekend ook eens op ebay zetten.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Hello,

Is het echt neon ? Of gewoon zo een lichtbord dat in game-shops hangt ? ;)

Mvg

blazingsvbiker

Legacy Member
neon en tl is zelfde dacht ik, neon heeft gewoon nen kleurke ...

wel een mooie bak!

Icebeice

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
:p engels is duidelijk u sterkste taal niet hehe

moest ik van u zijn zo ik dringend ne keer de betekenis van het woord mock opzoeken :lol:

:p

Er staat duidelijk op de sticker letterlijk overgenomen : "DANGER MOCK NEON SIGN"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan