Archief - Opgemaakte houten kist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rossmoff

Legacy Member
Welkom allen!

Ik heb een tijdje geleden een kistje gevonden, volledig aan flarden.
Deze heb ik dan volledig terug opgemaakt en bij deze wil ik hem verkopen (ik heb hem al gebruikt voor wat ik hem nodig had). Het is eigenlijk een zeer oud schoenblinkerskoffertje.

Ideaal als alcohol-stockage of schilderskistje.

Als de prijs goed is, mag hij weg :)


Mvg
Rossmoff

Foto's: Yogile - Easy photo sharing!
Ps: Fotos zijn een beetje overbelicht, in werkelijkheid heeft het kistje een donkerdere kleur

thibautvdb

Legacy Member
Hoe hoog is het koffertje (geraakt er een fles sterke drank in rechtopstaand)?
Richtprijs want ik heb absoluut geen idee. :)

rossmoff

Legacy Member
Het kistje is 16 centimeter hoog en 25 centimeter breed, dus flessen drank gaan er enkel rechtopstaand in als je de deksel open laat :).

Bij intresse wil ik ook wel betere fotos maken :)

thibautvdb

Legacy Member
Ah ok. Toch heb ik nog interesse, dus graag detailfotos en een richtprijs. :)

rossmoff

Legacy Member
Yogile - Easy photo sharing!
In deze link heb ik detailfotos bijgevoegd.
Ik vind het zeer moeilijk om dit naar waarde te schatten omdat ik er zelf vele uren in heb gestoken :D.
De waarde die ik hecht aan dit kistje is 50 euro maar dat is het niet waard, ik denk dat een richtprijs van 30 euro schappelijker is.

thibautvdb

Legacy Member
Zijn af uw afmetingen correct want dat lijkt me zo klein? :)
Is dat plankje met gaten uitneembaar en hoe groot zijn de gaten?

Kan je evt een foto met referentie 1 fles drank in het koffertje uploaden?

rossmoff

Legacy Member
Nieuwe foto's zijn toegevoegd! Da plankje is niet uitneembaar in principe maar het is wel mogelijk deze te verwijderen. Vroeger gebruikten schoenblinkers dit compartiment om waardevolle spullen in te leggen, dus wie weet :D.

Yogile - Easy photo sharing!
De gaten zijn zo groot als een standaard schoenblinkerpotje :D Een diameter van ongeveer 4,5 centimeter

thibautvdb

Legacy Member
Bedankt voor de info. Helaas is het koffertje te klein en niet geschikt voor het beoogde doel.
Veel succes met de verkoop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan