bumba007
Legacy Member
Hallo.
Ik verkoop hier mijn auto omdat ik in Geldnood zit.
Deze rijdt op diesel, is 1500cc en met elektrische ramen.
De auto heeft 150.000km gereden
Verder is er niets speciaals aan. De auto is proper en door
de keuring geweest. Mag weg voor €1600.
Voor meer info kan je me mailen of bellen op het nummer 0484/636803
Deze staat ook op Kapaza en Tones
http://images.kapaza.com/photoslarge/8400000/8404276.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/8400000/8404276_2.jpg
Ik verkoop hier mijn auto omdat ik in Geldnood zit.
Deze rijdt op diesel, is 1500cc en met elektrische ramen.
De auto heeft 150.000km gereden
Verder is er niets speciaals aan. De auto is proper en door
de keuring geweest. Mag weg voor €1600.
Voor meer info kan je me mailen of bellen op het nummer 0484/636803
Deze staat ook op Kapaza en Tones
http://images.kapaza.com/photoslarge/8400000/8404276.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/8400000/8404276_2.jpg