keno001
Legacy Member
Hierbij bied ik mijn oude opel corsa aan 1400cc benzine,(Standaard wagentje) deze werd gebruikt als 2 de wagen, wagen heeft een tijd siltgestaan
Centr vergrndl.
Alle papieren aanwezig
Zie foto's
Import/export
Prijs: 550 eu
http://i57.tinypic.com/11jc4n5.jpg
http://i61.tinypic.com/11w92k0.jpg
http://i61.tinypic.com/14udkwk.jpg
http://i61.tinypic.com/4zssiq.jpg
http://i58.tinypic.com/cj3q0.jpg
Centr vergrndl.
Alle papieren aanwezig
Zie foto's
Import/export
Prijs: 550 eu
http://i57.tinypic.com/11jc4n5.jpg
http://i61.tinypic.com/11w92k0.jpg
http://i61.tinypic.com/14udkwk.jpg
http://i61.tinypic.com/4zssiq.jpg
http://i58.tinypic.com/cj3q0.jpg