Archief - Opel Corsa 1.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Opel Corsa 1.2

TE KOOP wegens aankoop nieuwe wagen.

Benzine 1.2
142.000 km.
Kleur rood
Remus uitlaat
Geblindeerde ruiten
Pioneer boxen achteraan

Carroserie in hele goede staat, is verleden jaar in het verlof eigenhandig herspoten geweest.
Banden zijn eveneens in goede staat.
Er kan vooraan wel wat olie druppelen, volgens de garagist is dat het zweten van de motor, tenslotte is het geen jonge wagen meer hé.
Alhoewel nog in hele goede staat zal deze wagen niet meer naar de keuring gebracht worden aangezien de waarde van de wagen te miniem is om er nog profijt uit te halen.
De laatste keuring was echter perfect zonder fouten.

Zodoende verkopen we de auto als zijnde voor stukken.

Wie de auto wil komen bekijken geef gerust een seintje...

Hoogste bieder zal uiteindelijk de auto krijgen, daar de auto op diverse sites zal aangeboden worden neem ik geen vaste afsluitdatum.

Richtprijs : 300 €

Foto's :

http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa.JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (2).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (3).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (4).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (5).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (6).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (7).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (8).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (9).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (10).JPG
http://www.rssd-world.be/PICS/CORSA/corsa (11).JPG


Af te halen te Moere (Gistel)

seakertje

Legacy Member
hallo,
van welk bouwjaar?
Zijn er kosten die moeten voorzien worden om de wagen te laten keuren?
(remmen, veringen, banden in goede staat, maar nog genoeg millimeterdiepte,of andere ?)
Enig idee of distributieriem ooit is vervangen, en hoelang deze er nu opligt?
Ben je eerste eigenaar, of is de wagen reeds (verschillende malen?) doorverkocht geweest?
Wanneer is laatste keuring gebeurd, en wat waren de eventuele punten om op te letten?
Was er veel roestvorming voordat de wagen werd herspoten? (op de tere plaatsen komt die er soms rap weer terug)
Ooit (zwaar) ongeval mee geweest?

Verschillende vragen, maar is voor iemand die geinteresseerd is en graag eerst enkele antwoorden kreeg,
bedankt

RSSD

Legacy Member
seakertje zei:
hallo,
van welk bouwjaar?
Zijn er kosten die moeten voorzien worden om de wagen te laten keuren?
(remmen, veringen, banden in goede staat, maar nog genoeg millimeterdiepte,of andere ?)
Enig idee of distributieriem ooit is vervangen, en hoelang deze er nu opligt?
Ben je eerste eigenaar, of is de wagen reeds (verschillende malen?) doorverkocht geweest?
Wanneer is laatste keuring gebeurd, en wat waren de eventuele punten om op te letten?
Was er veel roestvorming voordat de wagen werd herspoten? (op de tere plaatsen komt die er soms rap weer terug)
Ooit (zwaar) ongeval mee geweest?

Verschillende vragen, maar is voor iemand die geinteresseerd is en graag eerst enkele antwoorden kreeg,
bedankt

Allemaal terechte vragen natuurlijk.
Het bouwjaar is 1991.
Voor zover ik weet tweede eigenaar.
De vorige keuring was perfect in orde,zelfs geen opmerkingen.
De banden zijn zeker nog goed genoeg voor de keuring, over de rest kan ek me moeilijk uitspreken alhoewel alles in goede staat is, ik zeg het nogmaals, op de vorige keuring was alles in orde, geen herkeurung en zelfs geen opmerking.
Voor de herspuiting was er enorm veel roest, wat nogal normaal is hé bij die wagens, MAAR alle roestplekken zijn volledig uitgescheven geweest, nieuwe stukkken in gelast en uit geenduired, kan je vooral nog zien aan de binnenkant van de deuren vanonder,aangezien ik die plekjes nooit heb herspoten.
Die roestplekken alleen hebben het dubbele gekost van hetgeen we toen voor de wagen betaald hadden...
Er is trouwens een speciale antiroestlaag gelegd op de zijkanten vanonder,ongeveer een 30 cm.

De wagen is dus zeker nog te keuren,alleen is het voor ons de moeite niet meer aangezien we er nu al geld aan verliezen...

seakertje

Legacy Member
dr.luv zei:
is er een servo-stuur aanwezig?

Dat denk ik niet.

@TS : ik heb de info doorgestuurd naar die persoon, en vanaf ik iets hoor hou ik je op de hoogte.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan