fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
ik heb hier een go pass liggen die niet gebruikt is / zal worden...
nieuwprijs was 45€ en k had er natuurlijk graag zoveel mogelijk voor gehad
bieden zonder eventuele verzendkosten
afhalen mogelijk
afspreken in hasselt mogelijk
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
meeneemprijs 35€
ik heb hier een go pass liggen die niet gebruikt is / zal worden...
nieuwprijs was 45€ en k had er natuurlijk graag zoveel mogelijk voor gehad
bieden zonder eventuele verzendkosten
afhalen mogelijk
afspreken in hasselt mogelijk
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
meeneemprijs 35€


