Boukreev
Legacy Member
ik verkoop 1 pot (=goed voor 1 maand) NitroCrea.
klik op de link voor meer info, is basicly creatine en NO product in 1. mensen die regelmatig op dutchbodybuilding zitte, weten ongetwijfeld dat dit product veel gebruikt wordt. de pot is nog niet open geweest en dat zie je heel duidelijk, is zo met een speciale sluiting. de vervaldatum is 27/08/2008, nog tijd genoeg dus.
reden van verkoop: een vriend had 2 potten gekocht, heeft 1 opgebruikt, maar vond het niet de moeite 2de ook op te bezige en heeft het aan mij gegeven, maar ik ben nog niet direct van plan creatine te nemen.
nieuw kost de pot 31.50 + 8 euro verzendingskoste naar belgië op xxlnutrition.nl. min prijs is 25 excl, meeneemprijs is 30 excl. afhalen kan in aalst, gent en eventueel leuven, maar voor leuven zal je weekje geduld moeten hebben.
klik op de link voor meer info, is basicly creatine en NO product in 1. mensen die regelmatig op dutchbodybuilding zitte, weten ongetwijfeld dat dit product veel gebruikt wordt. de pot is nog niet open geweest en dat zie je heel duidelijk, is zo met een speciale sluiting. de vervaldatum is 27/08/2008, nog tijd genoeg dus.
reden van verkoop: een vriend had 2 potten gekocht, heeft 1 opgebruikt, maar vond het niet de moeite 2de ook op te bezige en heeft het aan mij gegeven, maar ik ben nog niet direct van plan creatine te nemen.
nieuw kost de pot 31.50 + 8 euro verzendingskoste naar belgië op xxlnutrition.nl. min prijs is 25 excl, meeneemprijs is 30 excl. afhalen kan in aalst, gent en eventueel leuven, maar voor leuven zal je weekje geduld moeten hebben.