RSSD
Legacy Member
TERUG TE KOOP (geen reactie vorige ruilactie).
Hey,
recent deze wagen gekocht op het forum, heb er in al die tijd nog maar één keer meegereden.
http://www.sjaakshobbyshop.nl/?p=productsMore&iProduct=155&sName=Carson-Stormracer-2
Foto 1
Foto 2
Aangekocht voor 100 € zonder toebehoren,zat zelfs geen batterijhouder in de wagen.
Alle accessoires zelf bijgekocht voor ongeveer 75 €.
Auto werkt volledig maar kan nog wat afstelling gebruiken denk ek,heb er zelf niet veel verstand van.
Auto komt met :
Afstandsbediening
Batterijhouder
Nitro benzine (99 procent vol).
Vulfles
Bougiesleutels
Bougiestarter + oplader
Schroevendraaiers
Extra Bougie
Batterijhouder
Alles bijgeleverd om te kunnen starten met uitzondering van de batterijen.
Minimumprijs : 100 €
Meeneemprijs : 130 €
Verzenden op eigen risico en kosten, die normaal gezien 8,60 € zijn.
Afhalen kan te Moere (Gistel).
Verkoop loopt tot 27 december @ 20.00 uur.
Mvg,
RSSD