Katros
Legacy Member
Ik verkoop deze mp3 speler omdat ik hem onlangs in de kast vond, hij werkt nog perfect en is nog in goede staat. Ik heb er wel geen oortjes meer voor en ook geen USB-kabel, maar dat is gewoon een mini-usb zoals een digitaal fototoestel.
Deze is het -->
http://www.homezone.nl/redir.cgi?pa...=http://www.homezone.nl/Nikkei_STYXX102.xhtml
Doe maar een bod en ik zie wel, maar geen belachelijke boden a la 2€ ofzo..
Greetz
Deze is het -->
http://www.homezone.nl/redir.cgi?pa...=http://www.homezone.nl/Nikkei_STYXX102.xhtml
Doe maar een bod en ik zie wel, maar geen belachelijke boden a la 2€ ofzo..
Greetz