CezaarMotaar
Legacy Member
Hoi,
Ik heb vorig jaar een leren pak gekocht, maar de broek is net iets te ruim voor mijn ranke billekes
De maat van de broek is 48 long (kleinste mannenmaat aan de taille, met lange pijpen. Ik ben 1m87 en qua lengte viel het goed mee). Ik heb ondertussen al een andere, maar deze is door omstandigheden blijven liggen in de kast. Is dus 1 jaar oud, niet van nieuw te onderscheiden (2 keer een dag mee gereden), en de factuur moet ik nog wel ergens liggen hebben.
Richtprijs: €150
Deze kost nieuw rond de €300 dus voor de helft van de prijs heb je een quasi nieuwe broek. Er zitten geen kneesliders op.
Staat ook op 2dehands en kapaza.
Ik heb vorig jaar een leren pak gekocht, maar de broek is net iets te ruim voor mijn ranke billekes
De maat van de broek is 48 long (kleinste mannenmaat aan de taille, met lange pijpen. Ik ben 1m87 en qua lengte viel het goed mee). Ik heb ondertussen al een andere, maar deze is door omstandigheden blijven liggen in de kast. Is dus 1 jaar oud, niet van nieuw te onderscheiden (2 keer een dag mee gereden), en de factuur moet ik nog wel ergens liggen hebben.
Richtprijs: €150
Deze kost nieuw rond de €300 dus voor de helft van de prijs heb je een quasi nieuwe broek. Er zitten geen kneesliders op.
Staat ook op 2dehands en kapaza.