[Bonbon]
Legacy Member
vest "prexport" 4xl - 3 weken gebruikt - ziet er beetje anders uit door de flits
broek "richa 3xl" - 3 weken gebruikt
helm nitro xxl ( 1060 gr) ( splinternieuw nooit gebruikt , etiketjes hangen er nog aan )
kom gerust eens kijken / passen
locatie Niel
fotos : Moto pak : vest + broek ( en nieuwe helm ) - Te koop | 2dehands.be
broek "richa 3xl" - 3 weken gebruikt
helm nitro xxl ( 1060 gr) ( splinternieuw nooit gebruikt , etiketjes hangen er nog aan )
kom gerust eens kijken / passen
locatie Niel
fotos : Moto pak : vest + broek ( en nieuwe helm ) - Te koop | 2dehands.be