cilgin53
Legacy Member
Ik heb hier een cadeaubon gekregen van Mobistar waar ik zelf geen gebruik van ga maken. Het betreft een voucher ter waarde van 50 € om in onze e-shop te gebruiken voor heel ons gamma gsm's en tablets.
De procedure is heel eenvoudig: wanneer je een toestel gekozen hebt in de e-shop
klik je op de knop “Koop nu”, en geef je vervolgens in het veld 'promocode' de bovenstaande code in. Jouw persoonlijke promocode is geldig tot 31 maart 2015.
Bieden: vanaf €15
Meeneem: €20
Code wordt rechtsreeks naar uw mail doorgestuurd.
De procedure is heel eenvoudig: wanneer je een toestel gekozen hebt in de e-shop
klik je op de knop “Koop nu”, en geef je vervolgens in het veld 'promocode' de bovenstaande code in. Jouw persoonlijke promocode is geldig tot 31 maart 2015.
Bieden: vanaf €15
Meeneem: €20
Code wordt rechtsreeks naar uw mail doorgestuurd.