superiscch
Legacy Member
Ik heb deze schoenen 2 trainingen gebruikt maar ze zijn te klein voor mij. Ze hebben geen schade of sleet. Zo goed als nieuw dus.
Nieuwprijs was 100 euro.
Beginnen aan 50 euro en meeneem op 75.
Afhalen in Oostende of verzending via Kiala (+4 euro, incl als je meeneem biedt)
Staat ook op 2dehands
Nieuwprijs was 100 euro.
Beginnen aan 50 euro en meeneem op 75.
Afhalen in Oostende of verzending via Kiala (+4 euro, incl als je meeneem biedt)
Staat ook op 2dehands
