Archief - MEGA Opblaasbare Octopus Game (nieuwstaat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W000T

Legacy Member
Dag iedereen

Ik heb deze gewonnen via een wedstrijd en is nog maar 1 maal gebruikt geweest dus in NIEUWstaat.
Het gaat om deze: Opblaasbare Octopus game kopen | JB Inflatables.

Nieuwprijs is 3449 incl btw (2850 excl btw)

Als u zelf interesse heeft of iemand kent (verhuur, teambuilding, event bedrijven) die interesse zou hebben, gelieve mij dan hier te contacteren of hieronder te antwoorden.

Er is de mogelijkheid om te testen voor aankoop maar dan moet er wel echt interesse zijn en dus niet enkel en alleen om het eens te zien.

Plaats af te halen: Merelbeke
Prijs: overeen te komen, elk bod wordt in overweging genomen

boontje3

Legacy Member
ik zal straks eens luiteren bij iemand die feesten enzo doet , hij heeft er zelf maar ik dacht dat hij er nog 1-2 bij wou .
ik laat je dan iets weten zodra ik meer weet

wat is je min prijs dat je ervoor wilt?

W000T

Legacy Member
Ok, alvast bedankt!

De persoon mag gerust een bod doen aangezien ik niks ken van dit soort zaken, weet enkel dat de nieuwprijs 3399 is en het ding in nieuwstaat verkeert.

longpatje

Legacy Member
W000T zei:
Ok, alvast bedankt!

De persoon mag gerust een bod doen aangezien ik niks ken van dit soort zaken, weet enkel dat de nieuwprijs 3399 is en het ding in nieuwstaat verkeert.


:offtopic:
Als dat door een zelfstandige nieuw wordt aangekocht kan ie z'n btw aftrekken dus wordt nieuwprijs dan 2850 euro ;-)

W000T

Legacy Member
longpatje zei:
:offtopic:
Als dat door een zelfstandige nieuw wordt aangekocht kan ie z'n btw aftrekken dus wordt nieuwprijs dan 2850 euro ;-)

I know longpatje (toch bedankt voor de info), staat daarom ook in de begintopic expliciet vermeld. Maar aangezien hier het meeste particulieren kopen heeft dit geen enkel verschil.

Bij interesse => contacteer me en we komen er wel uit. :)

boontje3

Legacy Member
Contact gehad met die persoon waaraan ik het ging vragen .
Hij ging zo snel mogelijk iets laten weten aan me, ik hou je op de hoogte ervan.

Wat hij ondertussen nog wou weten: enig idee van de grote ervan? Diameter of benodigde oppervlakte dat nodig is om uittestellen?

W000T

Legacy Member
boontje3 zei:
Contact gehad met die persoon waaraan ik het ging vragen .
Hij ging zo snel mogelijk iets laten weten aan me, ik hou je op de hoogte ervan.

Wat hij ondertussen nog wou weten: enig idee van de grote ervan? Diameter of benodigde oppervlakte dat nodig is om uittestellen?

Afmeting opgeblazen: 8,0 L x 8,0 B x 7,5 H

Opgeblazen neemt het 64m² in beslag, je hebt natuurlijk meer ruimte nodig dus ik zou zeggen toch minimaal 10m op 10m.
Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan