Heykes
Heb hier nog een bon van Mediamarkt liggen ter waarde van 40 euro die ik niet gebruik , daarmee dat ik deze hier te koop zet , en misschien dat iemand anders deze kan gebruiken.
Voor 30€ mag deze weg , bij deze dan 10euro in de zak van de koper
Grtz