Foirzie
Legacy Member
Ongeveer 2 maand geleden is het motorblok van mijn MBK Mach G vastgelopen, (althans volgens mijn garagist, ikzelf weet niet hoe ik zo'n probleem kan vaststellen).
Nu ik heb de financiën niet om deze kosten te betalen, mijn garagist voorspelde dat het mij iets van een 500 euro zou kosten. Maarja, die garagist is een afzetter, dus als je er zelf kennis van hebt zal het wel véél goedkoper zijn, voor goed te zijn zou ik elders een bestek moeten laten maken.
hetgeen wat ik nu wil doen is deze overlaten aan iemand die er nog iets mee kan aanvangen, iemand die stukken er van wilt gebruiken, hem wilt oplappen er wat mee wilt prullen.
De scooter heeft iets van een 22.500 km en is 4 jaar geleden aangekocht.
Buiten dat hij niets meer doet, is hij nog in goede staat.
foto's vind je hier: http://users.pandora.be/eljello/MBK/
Ik had er nog graag iets van een €250 voor gehad.
Als dat niet haalbaar is zien we wel waar we komen.
Ik behoud me het recht niet te verkopen als de prijs mij niet bevalt.
edit: staat ook op kapaza en 2dehands
Nu ik heb de financiën niet om deze kosten te betalen, mijn garagist voorspelde dat het mij iets van een 500 euro zou kosten. Maarja, die garagist is een afzetter, dus als je er zelf kennis van hebt zal het wel véél goedkoper zijn, voor goed te zijn zou ik elders een bestek moeten laten maken.
hetgeen wat ik nu wil doen is deze overlaten aan iemand die er nog iets mee kan aanvangen, iemand die stukken er van wilt gebruiken, hem wilt oplappen er wat mee wilt prullen.
De scooter heeft iets van een 22.500 km en is 4 jaar geleden aangekocht.
Buiten dat hij niets meer doet, is hij nog in goede staat.
foto's vind je hier: http://users.pandora.be/eljello/MBK/
Ik had er nog graag iets van een €250 voor gehad.
Als dat niet haalbaar is zien we wel waar we komen.
Ik behoud me het recht niet te verkopen als de prijs mij niet bevalt.
edit: staat ook op kapaza en 2dehands
