Archief - Marshall Valvestate en Orange AD30HTC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Gegroet luitjes,

Omdat ik geld bijeen probeer te sprokkelen verkoop ik volgende 2 (3) items:


Orange AD30HTC
-30 watt buizen (class A)
-Head uitvoering
-2 kanalen (crunch en crunchier ;), beide met eigen master volume en gain)

De versterker heeft een tiental optredens gezien, maar werd telkens met de nodige zorg en voorzichtigheid behandeld. De amp is dus in prima staat.
Vraagprijs: €800 or make me an offer...
Pricedrop: €775 or make me an offer...
p1_undhgynyu_so.jpg




Orange PPC212
Deze cab mag dus ook weg.
2 keer 12 inch Celestion Vintage 30 speakers die zorgen voor een goeie 120 watt.
Open back
Deze is in goeie staat. De enige opmerking die ik hier kan geven, is dat er 4 zwarte rondjes op de bovenkant staan, van waar de amp altijd staat. Als er een amp opstaat, zie je dit dus niet eens...
Vraagprijs: 350 or make me an offer...
Orange_PPC-212_CB_Closed_Back.jpg


Beide items komen met een Orange hoes die ik er gratuit bij doe. (je schuift deze dus helemaal over je head of cab).


Eerlijkheidshalve vermeld ik er bij dat dit voorbeeldfoto's zijn. Echte foto's, kunnen indien gewenst wel gemaakt worden.
Versterkers mogen steeds getest worden op huiselijk volume in Hoeselt (hartje Limburg).

De items worden ook op gearspot aangeboden, evenals vriendenkring.


Marshall AVT100 SOLD
-100 watt (class B)
-112 Combo
-Aparte Fx-loop
-Multi-effects onboard
-3 kanalen (clean, od1, od2)

Deze versterker werd zelden verplaatst en verkeert in optimale staat.
Vraagprijs: €350 or make me an offer...
pict0001.jpg

robert-jan

Legacy Member
Dju had ik nu wat meer geld opzij staan kwam ik die 2 kanjers van Orange zo opladen :(

Recipe4hate

Legacy Member
Nog een uppie
Marshall Valvestate de deur uit.

Heb een bod van €280 op de PPC212
Pricedrop -€25 op de AD30: #775.

Uiteraard geniet pakketverkoop head-cab mijn voorrang.


Edit: bod van 290 op de PPC212.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan