Archief - Manga's en Anime dvd's!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bella

Legacy Member
Hey :D

Wegens plaats te kort ga ik mijn manga en dvd verzameling verkopen!

DVD :

-Chobits collectors edition dvd box : 45 euro
-Elfen lief Collectors edition dvd box : 45 euro
-Sailor Moon seizoen 1 : 25 euro
-Sailer Moon seizoen 2 : 25 euro
-Love hina collectors edition+2 special movies! :45 euro
-Final Fantasy the spirits within tin box : 10 euro
-Final Fantasy Advanced childeren : 7 euro
-Howl's moving castle : 10 euro
-Chrono Crusade colectors edition : 40 euro
-Hack : 15 euro
-Spirited away : 15 euro

*Chobits,elfen lief , sailor moon , love hina en chrono crusade spelen af opb een regio vrije dvd spelers!*

Manga:
Volledige sets gaan niet apart weg!

Engels:

Ai Yori Aoshi 1-15 : 45 euro
Love Hina 1-14: 28 euro
Chobits 1-8 :20 euro
Fairy Tail 1,2,3,4,5,6,8,9: totaal 17,50 per stk, 2,5 euro
Negima 1,2,3,4,5,11,14,15,16,17,18,19,20,24 : totaal 60 euro per stk. 2,5 euro
Dn Angel : 1-5 :15 euro
Kami chan karin chu 2,4,6 : 1,5 euro per stk.
Dears 1,5,6,7 :2 euro per stk.
Hack 1 en 2 :5 euro
Real bout high school 1,2 3 5 : 1,5 euro per stk!
Rebirth 1-3: 6 euro
Devil may cry 1 en 2 : 3 euro
Mao chan 1 en 2 : 4 euro
Full metal alchemis t 1 : 3 euro
Kenshin 1 : 3 euro
Chibi vampire 1 en 3 : 1,5 euro per stk

Nederlands:

Deathnote 1-12 volledig! :36 euro
Fruits basket 1-6: 15 euro
Kenshin 1 en 2 :5 euro
Warcraft Drakenjacht : 1,5 euro
Alice 1 en 2 :3 euro

Afhalen in Genk!
Verzenden is mogelijk met kiala en de post :D verzendkosten zijn voor de koper!

Fotos:

Anime Dvds And Manga Photos by Bellatje_anime | Photobucket

Alvast bedankt!

syrier

Legacy Member
toch enkele mooie boekjes,

wat zegt je van :
Kenshin 1 en 2 : (5euro)
Warcraft Drakenjacht : (1,5 euro)

voor die kenshin is dat 5 euro voor beide?
hoeveel vraag je voor verzending? of is dit met verzending in begrepen?


komt zo'n 1 deel van Kensin overeen met 1 aflevering van de serie?
of zitten er meerdere afleveringen gebundeld in 1 zo"n boek

Bella

Legacy Member
syrier zei:
toch enkele mooie boekjes,

wat zegt je van :
Kenshin 1 en 2 : (5euro)
Warcraft Drakenjacht : (1,5 euro)

voor die kenshin is dat 5 euro voor beide?
hoeveel vraag je voor verzending? of is dit met verzending in begrepen?


komt zo'n 1 deel van Kensin overeen met 1 aflevering van de serie?
of zitten er meerdere afleveringen gebundeld in 1 zo"n boek

Hoi Syrier!

het is 5 euro voor 1 en 2 samen van kenshin^^
en het is idd 1,5 euro voor die van warcraft.

De prijzen zijn exclusief verzending van de manga's en de dvd\s
De verzending verschilt van kiala en de post^^ Kiala is wel goedkoper daar is alles onder de 10kg 4 euro voor de te verzenden dat kun je hier vinden Kiala Verzendservice
Bij de post is het weer duurder https://www.bpost.be/site/nl/residential/parcels/international/kilopoststand.html dus moest je een kiala punt hebben raad ik dat wel aan.

Het hangt zo wie zo van anime tot anime af van de chapters in een manga, Maar bij kenshin is het ongeveer 1 afl per boekje kan zijn dat er zo het begin van het de tweede afl op het einde nog aan zit maar dat weet ik niet meer 100% is al een tijdje geleden dat ik die anime nog gezien heb .

syrier

Legacy Member
spijitg, had gehoopt dat er verschillende afl. per boekje zaten,
maja,

als je afrond naar 10euro, all inn,
dan kunnen we dit afronden in pm.

NoGo

Legacy Member
Fairy Tail 1,2,3,4,5,6,8,9: 17,5 euro
Negima 1: 2,5 euro
Hack 1 en 2 :5 euro
Rebirth 1-3: 6 euro
Devil may cry 1 en 2 : 3 euro
Mao chan 1 en 2 : 4 euro
EDIT: Kenshin 1 engels mag er ook bij :p

Afgehaald :)

Bella

Legacy Member
NoGo zei:
Fairy Tail 1,2,3,4,5,6,8,9: 17,5 euro
Negima 1: 2,5 euro
Hack 1 en 2 :5 euro
Rebirth 1-3: 6 euro
Devil may cry 1 en 2 : 3 euro
Mao chan 1 en 2 : 4 euro
EDIT: Kenshin 1 engels mag er ook bij :p

Afgehaald :)

Hoi nogo nr 6 van fairy tail heb ik niet dat is een foutje van mijn kant uit!
Voor de rest is alles ok je kan me pmen

Bella

Legacy Member
syrier zei:
spijitg, had gehoopt dat er verschillende afl. per boekje zaten,
maja,

als je afrond naar 10euro, all inn,
dan kunnen we dit afronden in pm.

Pm me maar :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan