Archief - LRG jeans maat 32 *NIEUW*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jellypie

Legacy Member
gloednieuwe jeans van het hiphopmerk Lifted Research Group.

De jeans is ongedragen en heeft alle etiketten nog. Ik heb ze enkel aangehad op te passen.

kleur: black rinsed
maat 32

het is geen baggy jeans maar een passende.

http://img301.imageshack.us/my.php?image=lrgpgrclablk3ia3.jpg

http://img301.imageshack.us/my.php?image=lrgpgrclablk4zy9.jpg

http://img237.imageshack.us/my.php?image=lrgpgrclablk7oh0.jpg

Ik heb de jeans besteld op www.burner.de maar ik zie op tegen de hoge verzendingskosten naar Duitsland dus probeer ik ze hier te verkopen.


Ik heb hem 79,95 euro betaald zonder verzendingskosten. Zelf had ik er nog een redelijke prijs voor gekregen aangezien ze nog nieuw en ongedragen is.

Duc1n0

Legacy Member
Ongetwijfeld een stom vraagske maar ge weet maar nooit...
Is het nen 32-32 ? Indien het nen 28-32 of 29-32 zou zijn heb ik intresse hier...
Of zijn die maten anders dan de Lee en Lee Cooper broeken ? :p
Ben niet zon expert in die dingen ^^

jellypie

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ongetwijfeld een stom vraagske maar ge weet maar nooit...
Is het nen 32-32 ? Indien het nen 28-32 of 29-32 zou zijn heb ik intresse hier...
Of zijn die maten anders dan de Lee en Lee Cooper broeken ? :p
Ben niet zon expert in die dingen ^^

het is een 32-32. Ik heb zelf al ondervonden dat bij elk merk de maten anders zijn. Soms is de taille te smal, soms wat te breed.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Kheb mss wel intresse ;) maar is het de kleur van de eerste foto of de 2de want die is precies blauwer :) .... Welke prijs had je in gedachte ?

Mvg

jellypie

Legacy Member
het is de kleur van de eerste foto, tweede foto is wat lichter uitgevallen. Kleur is black rinsed.

De prijs... ik had er graag toch terug 79 euro voor gehad. Ik heb ze namelijk al 2 keer proberen terug te sturen maar is 2 maal teruggekomen. DHL zei dat het adres niet goed was, en de winkel zei dat het wel goed was... Een hoop verzendingskosten kwijt dus.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Ok kleur en maat zijn perfect :) maar prijs is wat hoogt voor mijn studenten-portemonnee ;) ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan