paraDOTbe
Legacy Member
GELIEVE ALLEEN TE REAGEREN ALS JE ZEKER GAAT!
Ik heb hier nog één ticket voor de wedstrijd tegen Rusland...
De eerste reply in deze thread mag het hebben!
Ik heb daarna je naam, GSM nummer en mailadres nodig. Houdt zeker op 18 juni 2014 je mailbox in de gaten (spamfolder/reclamefolder), want dan dien je het ticket te bevestigen.
De meeste zullen wel weten wat het is, anders: Love the samba | Q-music
3.. 2.. 1... START!
Ik heb hier nog één ticket voor de wedstrijd tegen Rusland...
De eerste reply in deze thread mag het hebben!
De meeste zullen wel weten wat het is, anders: Love the samba | Q-music
3.. 2.. 1... START!
