Archief - Louis Vuitton portefuille

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dognose

Legacy Member
ik verkoop mijn (gebruikte) louis vuitton portefuille, omdat
hij niet goed zit, te hoog is, te duur voor wat het is enfin ttl mijn ding niet.

het is dit model:

hier

de portefuille is nog steeds in redelijke nieuwstaat,

wie wil mag em overkopen.

bieden vanaf 25€

schep

Legacy Member
hier had ik toch graag een aankoopbewijs van gezien, dit ruikt verdacht imo

schep

Legacy Member
er is dus geen echtheidscertificaat/aankoopbewijs bij? wat was dan aankoopprijs + plaats aankoop?

dognose

Legacy Member
ik veronderstel dat het kartonnetje waar het in zat hier nog ergens moet liggen maar wie houd zo'n dingen nu bij :s

ik wil er iemand nog een plezier mee doen, want anders gaat het mijn kast in
en komt het er wss niet meer uit

schep

Legacy Member
bij LV zit er steeds een echtheidscertificaat bij, dat is nog iets anders dan het kartonnetje

als je de echtheid niet kan bewijzen gaat hij dicht.

dognose

Legacy Member
sorry als het niet toegelaten is,

het stond uiteindelijk in de sticky

en bedankt aan de engel die mijn iTrader geregelt heeft (k)

tommekeuh

Legacy Member
@ schep, ik ben nu geen kenner ofzo, maar op de foto is op het eerste zicht nerges een dubbele stikking te zien. Da wordt vaak als norm gehandhaafd op luchthaves enzo, da wilt zegge da da allemaal in ene keer gestikt is... Bij ne namaak is der altij wel een foutje en da ze dan erges opnieuw moete beginne ofzo..

maja, nog is, ik ben geen kenner en jij bent de baas :p

dognose

Legacy Member
het is niet meer dan een impulsieve koop waar ik vanaf wil,

louis vuitton mag er dan mooi uitzien, praktisch zijn ze alleszins niet

_ns_

Legacy Member
Is fake, als ik het vergelijk men de portefuille hier en deze ben ik praktisch zeker.

_ns_

Legacy Member
Nonkel zit op de douane, dus weet wel iets van namaak af ;). Op uw eerste foto bv. Rechtsonder niet mooi afgewerkt, bij een échte zou dat nooit zo zijn.

beambeam

Legacy Member
Ik geef jullie op een papiertje dat dit een valse is :).
Mijn moeder heeft een hele verzameling chakossen en ik riep ze om eens te komen kijken :).
Dit is 100 % een fake en dus gelieve zo snel mogelijk te sluiten.
Trouwens een echte LV zit wel goed :) en die smijt je niet zomaar in je kast; ook krijg je hier altijd een echtheidscertificaat bij om prulle zoals dees te voorkomen...

dognose

Legacy Member
ns boy zei:
Nonkel zit op de douane, dus weet wel iets van namaak af ;). Op uw eerste foto bv. Rechtsonder niet mooi afgewerkt, bij een échte zou dat nooit zo zijn.

dat 'gat' wat je ziet is bij elke portefuille,
dat is dat compartiment waar je biljetten in steekt, in het midden vanonder
dat is altijd open

het zijn trouwens niemand zijn zaken waar ik die gekocht heb

never mind trouwens de portefuille is verkocht via pm

brechtvm

Legacy Member
dognose zei:
dat 'gat' wat je ziet is bij elke portefuille,
dat is dat compartiment waar je biljetten in steekt, in het midden vanonder
dat is altijd open

het zijn trouwens niemand zijn zaken waar ik die gekocht heb

never mind trouwens de portefuille is verkocht via pm

no offence, maar nu maak je jezelf wel verdacht hé...
zeg nu zelf...

Bert D

Legacy Member
inderdaad, kvraag me ook af waarom het zo erg is om te zeggen waar je hem kocht..
smells in ieder geval

dr.salt

Legacy Member
Goh ja, heel gevaarlijk, als we niet snel te weten komen waar hij een eventueel nagemaakte portefuille gekocht heeft is de kans groot dat België ineenstort !

Speelt nu toch geen rol meer, hij heeftem al verkocht zo te zien, gaan jullie wel kunnen slapen vanacht met zoveel zorgen ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan