Terror Factor
Legacy Member
Uitlaat zat bij m'n brommer, maar er steekt momenteel een andere op, dus deze mag weg.
't gaat om alleen de uitlaat, niks van gewichtjes ofzo. Voor specifieke vragen over de uitlaat zelf kan ik u niet helpen, ik ken er eigenlijk niks van, en deze stond nooit gemonteerd toen ik de brommer had. Zat op een Aprilia SR.
Volgens gamer505(thanks
) past deze uitlaat op:
Aprilia SR50WWW, SR50LC met Minarelli blok
Benelli 491 AC/LC, K2
Malaguti F12 AC/LC, F15 AC/LC
Beta Ark AC/LC, Ycon
MBK Nitro - Yamaha Aerox
Uitlaat ziet er nog heel deftig uit. Foto's:
http://images.kapaza.com/photoslarge/8900000/8933853.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/8900000/8933853_2.jpg
Meeneemprijs 60 €.
Ik ben van Nieuwerkerken, Limburg. Kan eventueel verzonden worden, gaat wss wel relatief duur zijn doordat het nogal groot is.
Staat ook op kapaza!
't gaat om alleen de uitlaat, niks van gewichtjes ofzo. Voor specifieke vragen over de uitlaat zelf kan ik u niet helpen, ik ken er eigenlijk niks van, en deze stond nooit gemonteerd toen ik de brommer had. Zat op een Aprilia SR.
Volgens gamer505(thanks
) past deze uitlaat op:Aprilia SR50WWW, SR50LC met Minarelli blok
Benelli 491 AC/LC, K2
Malaguti F12 AC/LC, F15 AC/LC
Beta Ark AC/LC, Ycon
MBK Nitro - Yamaha Aerox
Uitlaat ziet er nog heel deftig uit. Foto's:
http://images.kapaza.com/photoslarge/8900000/8933853.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/8900000/8933853_2.jpg
Meeneemprijs 60 €.
Ik ben van Nieuwerkerken, Limburg. Kan eventueel verzonden worden, gaat wss wel relatief duur zijn doordat het nogal groot is.
Staat ook op kapaza!