Archief - Lego en Playmobil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snot

Legacy Member
Lego Action Wheelers
zijn zoals de meeste lego onderling te combineren en is echt leuk speelgoed,
vooral MyBot is zeer cool omdat die leuke geluiden en interactie heeft.
Het is te combineren met Duplo maar kinderen spelen er toch lang mee
1912 Radical Racer (met flikkerlichten 2XaaaBatterij)
2909 Helicopter
2947 Speedbike (met motor zonder batterijen)
2916 MyBot (actie hangt af van welke blokken je erop zet 2XaaaBatterij)
http://www.brickset.com/search.aspx?Theme=Action Wheelers
Foto's
http://users.pandora.be/Roses/tmp/verkoop/

Playmobil bergje
zitten oude en bijna nieuwe dingen.
Foto's
http://users.pandora.be/Roses/tmp/verkoop/

Playmobil acrobaten "als nieuw"
Foto's
http://users.pandora.be/Roses/tmp/verkoop/

Prijzen exclusief maar nog liever heb ik dat je het komt afhalen.
'k verkoop als de prijs me aanstaat, liefst geen belachelijke biedingen :)
Succes

sekione

Legacy Member
Die Lego is toch Duplo formaat hé...
M'n zoontje is 3,5 en is wat uit de gewone Duplo maar te jong voor Lego. Misschien is dit iets voor hem...
Wat is de richtprijs voor dat lot ??
En ook tevens graag een richtprijs voor het Playmobil lot zonder de acrobaten...
En een schatting van het gewicht want ik kan niet afhalen...
Alvast bedankt !!
Groeten,
Kevin.

snot

Legacy Member
Zoals ik al vermelde het is te combineren met duplo, 3,5jaar ??? man man man die kerel gaat daar plezier aan beleven :applause:
'k zal het straks of morgen wegen...
eneuh voor de prijs voor de lego dacht ik 60
en voor de playmobil ook 60 ...
maar als dat niet acceptabel is doe dan een bod want eerlijk gezegd ben ik niet goed in schatten en dan nog te denken dat er hier een forum voor is ...vergeten :$

sekione

Legacy Member
Bedankt voor de info... Prijzen liggen misschien wat hoog. Ik ga even overleggen met the misses... :)
Groeten,
Kevin.

snot

Legacy Member
op kapaza bod van 60 op de playmobilberg
op 70 op de playmobilberg en acrobaten samen.

Cupideus

Legacy Member
Mijn ouders wonen ook in ekeren (Jozef De Weerdstraat achteraan de Aldi), zou het eventueel mogelijk zijn om het daar af te smijten ? (ikzelf ben van Gent)

*edit: bod even verwijdert, vermits het type nummer verkeerd is, toch blijft mijn vraag nog hetzelfde*

snot

Legacy Member
Cupideus zei:
Mijn ouders wonen ook in ekeren (Jozef De Weerdstraat achteraan de Aldi), zou het eventueel mogelijk zijn om het daar af te smijten ? (ikzelf ben van Gent)
ja das niet zo ver
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan