e-boysander
Legacy Member
Hallo,
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Allnighters.net dat ik van hun één ticket gewonnen heb voor Laurent Garnier morgen (14/03) in de Petrol in Antwerpen.
http://www.petrolclub.be/agenda/
http://www.allnighters.net/agenda/event/petrol_laurent_garnier_4h_set/
Spijtig genoeg kan ik niet gaan, maar wil iemand anders de kans geven om toch nog te gaan. Ik heb de tickets zelf niet, maar mijn naam staat op de guestlist. Aangezien ik er zelf ook niet aanwezig zal kunnen zijn stuur ik u per mail een kopie van mijn paspoort + geschreven verklaring dat u in mijn plaats binnen mag. Dit zal wel voldoende zijn veronderstel ik
Bieden begint vanaf €0 (en gaat ook voor die prijs weg indien er geen hoger bod is!).
Ik sluit morgen rond 17u af, een kwartier na het laatste bod.
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Allnighters.net dat ik van hun één ticket gewonnen heb voor Laurent Garnier morgen (14/03) in de Petrol in Antwerpen.
http://www.petrolclub.be/agenda/
http://www.allnighters.net/agenda/event/petrol_laurent_garnier_4h_set/
Spijtig genoeg kan ik niet gaan, maar wil iemand anders de kans geven om toch nog te gaan. Ik heb de tickets zelf niet, maar mijn naam staat op de guestlist. Aangezien ik er zelf ook niet aanwezig zal kunnen zijn stuur ik u per mail een kopie van mijn paspoort + geschreven verklaring dat u in mijn plaats binnen mag. Dit zal wel voldoende zijn veronderstel ik

Bieden begint vanaf €0 (en gaat ook voor die prijs weg indien er geen hoger bod is!).
Ik sluit morgen rond 17u af, een kwartier na het laatste bod.
