dognose
Legacy Member
Onze oude 2-zit zetel mag weg, is al een aantal jaren oud.
Het betreft deze:
http://img525.imageshack.us/my.php?image=s5001109fe5.jpg
Zoals op de foto te zien is de middelste naad plaatselijk licht versleten, maar dat is tevens ook de enige schade aan de zetel.
Starten bij gratis en opbieden per 5euro.
De zetel moet wel afgehaald worden in Haasrode,
Groeten,
Jelle
Het betreft deze:
http://img525.imageshack.us/my.php?image=s5001109fe5.jpg
Zoals op de foto te zien is de middelste naad plaatselijk licht versleten, maar dat is tevens ook de enige schade aan de zetel.
Starten bij gratis en opbieden per 5euro.
De zetel moet wel afgehaald worden in Haasrode,
Groeten,
Jelle