Archief - Kot te Kortrijk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Ik zal de moeite dan maar is doen voor mijnen maat zijn ouders :).
Hij is enkele maanden geleden gestopt met zijn studierichting. Maar zijn kot moet hij nu wel blijven betalen tot er een vervanger is.

Moesten er geïnteresseerden zijn?

Kot kamer:
*12 m²
*bureau, bed (latten bodem), kleerkast

kot:
*gemeenschappelijke keuken
*gemeenschappelijke badkamer
*Gezellige mensen (zoals mij *kuch, kuch :p*)
*goeie kotbaas
*Telenet Turbo
*Meestal staan we in LAN geschakeld

Andere:
*Toch wel 50m van de colruyt
* 70m van de LIDL
* 50 m van het station
* 400-500m van het stad
* 1-1,5km van t'school (PIH), anders eindje verder

Prijs: ik dacht 185 EUR/Maand + 30 euro/maand kosten = 215 euro/maand.
Kosten worden, afhankelijk van u verbruik) teruggestort.

Nu, prijs weet ik niet met alle zekerheid, zal ik nog doorzeggen.

Moest er interesse zijn laat het maar weten en ik laat het mijne maat weten.

michielsingh

Legacy Member
Geef eens exact adres aub (MISSCHIEN wel interesse hier )

mythe

Legacy Member
.conne. zei:
Achterkant van het station m.a.w. ;)
Jap, 2 minuten stappen vanuit het station. En het ligt langs de kanten van het school. Niet ver van het kruispunt van de Aalbeeksesteenweg.

Tussen de Aalbeekse steenweg en de Colruyt (louisalaan).

Arcan

Legacy Member
is wel cool ^^ heb drie jaren in Kortrijk gezeten, mega stad, 't hoge dan :)

sorry voor offtopic :p

mythe

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
is wel cool ^^ heb drie jaren in Kortrijk gezeten, mega stad, 't hoge dan :)

sorry voor offtopic :p
no problem, hoe meer positiefs hoe beter voor mijne kameraad he. En hoe beter voor mij ook, sociaal contact kan geen kwaad :p.

Misschien nog interessant voor sommigen.
Ben met mijn kotbaas aan het overleggen voor te veranderen van internet, wat mij aardig lukt, want hij wil het al doen.

Ik zou overschakelen naar Tele 2 => 12Mb/s || 1Mb/s=> ongelimiteerd.
of Netconnect (4Mb/s || 448Kb/s => 150GB => Mediumband van 2Mb/s) en van als Cityconnect er is op Cityconnect (24Mb/s || 3Mb/s => onbeperkt) gaan.

Waarschijnlijk word het dommel. En als het beetje vooruit gaan kunnen we er binnen 1-2 maand al van genieten :).

mythe

Legacy Member
jup!!!!!

Voor bij info: het word dommel. Netconnect + Boostpack.
150GB(300GB)/maand (als je er nog overzit => 2Mb/s || 448Kb/s
4Mb/s || 448Kb/s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan