Box
Legacy Member
Hey,
ik verkoop mijn koffiezet omdat ik hem gewoon amper gebruik en hij dus in mijn weg staat. Het betreft een Rowenta Brunch (klik).
Het toestel is een goeie 2 jaar oud, maar het laatste jaar zeer weinig gebruikt en in goeie staat. Voor verkoop zal ik hem nog eens goed kuisen.
Prijs: min €5, meeneeem €15.
Enkel afhaling: ik heb er geen doos ofzo voor en heb geen zin om tijd te steken in het opsturen ervan. Misschien iets voor kotstudenten in Leuven?
Happy bidding!
ik verkoop mijn koffiezet omdat ik hem gewoon amper gebruik en hij dus in mijn weg staat. Het betreft een Rowenta Brunch (klik).
Het toestel is een goeie 2 jaar oud, maar het laatste jaar zeer weinig gebruikt en in goeie staat. Voor verkoop zal ik hem nog eens goed kuisen.
Prijs: min €5, meeneeem €15.
Enkel afhaling: ik heb er geen doos ofzo voor en heb geen zin om tijd te steken in het opsturen ervan. Misschien iets voor kotstudenten in Leuven?
Happy bidding!
Maar dat ben ik niet meteen van plan.