Archief - Koelkast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alola

Legacy Member
Hey,

We zijn net mijn broers kot gaan leeghalen in Gent en het was de bedoeling dat zijn koelkast meekwam om bij mij in mijn nieuw appartement (Antwerpen) te staan maar nu blijkt de keuken toch te klein ervoor... Nu, die koelkast is een inbouwkoelkast in principe (55 cm) maar heeft bij mijn broer vier jaar goed dienst gedaan op kot gewoon zo. Je kunt hem afhalen in Antwerpen of Gent maar dan moet ik het voor donderdag weten!

Doe een bod, hoeft echt niet veel te zijn, hij staat toch maar in mijn weg anders en wie weet doe ik er iemand plezier mee hier!
Ik bied hem ook aan op enkele studentenfora, maar houd jullie bij boden daar of zo zeker op de hoogte!

Edit: het is dus, voor alle duidelijkheid, een lage koelkast met een minivriesvakje...

neo726

Legacy Member
Veel interesse hier. Mijn vriendin is wanhopig op zoek achter een frigo, voor haar kot in gent. Wat had je er nog graag van gewild?
Mvg Neo

Alola

Legacy Member
Ik heb geen foto's, maar ga morgen proberen langs mijn ander appartement te fietsen (waar de koelkast nu staat) en foto's te nemen.

Prijs: doe een bod... hoogste bieder krijgt hem en ik heb hem het liefst donderdag weg...

x-freeZe

Legacy Member
:offtopic: haha, past em niet? :D Dan heb je daar zolang voor nieks staan wachten jong :)

nouja wat ik aan de mensen hier kan zeggen, tis een doodgewone frigo voor in te bouwen. zag geen schade ( een vuil bovenblad maarja tis eentje voor in te bouwen dusja en met het nodige wrijfwerk is dat weg )
Heb eigelijk ook wel interesse :) Ik ga deze bieding ook volgen. Minimum prijs?

Alola

Legacy Member
Geen minimumprijs :-) En inderdaad, lang gewacht voor niets, thx voor het gezelschap!
Het gat onder mijn keukenblad is dus maar 50cm breed, deze koelkast is er 55 breed... :-(

Alola

Legacy Member
Staat: zie foto's hé - hij moet eens gepoetst worden zoals je ziet maar hij heeft altijd perfect gewerkt. Het enige wat mijn broer zei was dat je hem best op stand 5 liet staan - bij kouder bevroor de koelkast mee en bij warmer ontdooide het diepvriesdeel (maar dit is zo bij zowat alle koelkasten van dat formaat hé, dat had ik ook op mijn vorig kot).

Edit: ik sluit morgenavond om 20u af.

dedex

Legacy Member
mijn bod vervalt, ik ben op zoek naar een koelkast zonder vriesvak sorry

had dat blijkbaar niet op de foto's gezien

Alola

Legacy Member
No problem... Volgende keer beter kijken ;-).
Dan blijft het huidige bod op 20 euro...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan