Archief - kittens gratis voor nix !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonathan

Legacy Member
Hoi ,

Ik geef 4 mooie kittens weg .
Vandaag was m'n moeder gaan wandelen met de hond toen ze in het bosje achter ons huis gepiep hoorde , nu bleek dat iemand daar een nest kittens heeft achtergelaten in een doos , we hebben ze dan ook meegenomen naar huis en wat te eten gegeven ( ze waren duidelijk erg hongerig ) ! Nu kunnen we deze kittens jammergenoeg niet houden aangezien we zelf met een kat zitten die zwanger is en die is daar natuurlijk niet te blij mee ...

Oplossing : Ik geef ze weg :)

Ze kunnen al zelf eten ( korrels enzo ) dus verzorging is geen probleem , doch er al nog goed voor gezorgd moeten worden want helemaal zelfstandig zijn ze nog niet !

Indien niemand ze wil voert mijn ma ze morgen naar het asiel , maar kzou ze natuurlijk liever naar huis zien gaan met iemand die ervoor kan zorgen en ze een goeie thuis geven ...

Dus iedereen die geinterreseerd is laat het me weten .

Adres voor afhaling :
Ik woon niet zo ver van Kortrijk in West Vlaanderen ... ( juiste adres geef ik in pm bij afspraak )

Foto : Je zien hun kopke niet maar ik kan u verzekeren dat ze mooie oogskes hebben : klikkie

ugh

Legacy Member
kga het hier bij poste.

onze kat heeft ook gejongerd en zijn nog een 4tal katjes zonder toekomstige eigenaar. De katjes zijn allemaal al zindelijk en ete al vast voedsel (katttebrokjes, restjes van vlees etc)

Ik ga er van uit dat ik u thread ni steel want de locaties ligge zo ver uiteen dat ik ni denk da ik 'klante' van u zou afpakken. Als het u echt stoort laat mij dan wete dan delete ik de post wel.

Ik ben van omgeving halle/beersel/sint genesius rode.
Als er mense geinteresseerd zijn moge pme of maile via de site hier, kan ook fotos tone dan.

kzeg nog is kwil u thread ni inpikke ma de locaties ligge 1 uur rijde uit mekaar. Dus ik denk ni da ik mogelijke katjesliefhebbers van u zou stelen

Utred

Legacy Member
Als wij kleine katjes hadden plakten we gwn een papier met gratis katjes aan ons venster en op een week waren ze weg.

Jonathan

Legacy Member
evil_konijn zei:
Als wij kleine katjes hadden plakten we gwn een papier met gratis katjes aan ons venster en op een week waren ze weg.

Woon op een redelijk landelijke weg dus kvrees ervoor dat ze zo snel weg zullen raken , ze moeten wel zo snel mogelijk weg want ons andere kat ( die zwanger is ) begint zich precies enorm geirriteerd te gedragen :sad:

moemi

Legacy Member
'K zou wel willen maar heb al eentje gereserveerd. :)
Ik raad je anders aan dat ook op andere sites te zetten, dit zal mijn tweede katje zijn dat ik aan geraak via internet.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
PLaatselijke winkel/frituur ofzo foto's plakken dan hebde 100% prijs.

Foryow

Legacy Member
En als het echt niet gaat, Moene is dicht bij de kust, in knokke heb je iets: Knokke voor dieren, misschien willen ze daar nemen en als mensen iets nodig hebben van dieren gaan ze naar daar ;)

Jonathan

Legacy Member
Foryow zei:
En als het echt niet gaat, Moene is dicht bij de kust, in knokke heb je iets: Knokke voor dieren, misschien willen ze daar nemen en als mensen iets nodig hebben van dieren gaan ze naar daar ;)

Moen* ligt dicht bij kortrijk in West Vlaanderen :naughty:

:D

Ruben182

Legacy Member
toch handig dat je die zo kwijt raakt..
vroeger toen mn pa klein was hadden ze een boerderij en als die kat toen jongte kreeg dan deden ze die in een zak en smeten ze die in het kanaal.. :s
echt schandalig.. mja zo was da vroeger eenmaal

srry voor offtopic

split

Legacy Member
ik wil graag een katje maar kan jammer genoeg pas vanaf eind september begin oktober.

ik hoop dat je iemand vindt voor deze kittens.

free up

succes

Jonathan

Legacy Member
Ruben182 zei:
toch handig dat je die zo kwijt raakt..
vroeger toen mn pa klein was hadden ze een boerderij en als die kat toen jongte kreeg dan deden ze die in een zak en smeten ze die in het kanaal.. :s
echt schandalig.. mja zo was da vroeger eenmaal

srry voor offtopic

Ge zou eens moeten weten wat er nu nog allemaal gebeurt :)

Nuja , zaak is gesloten , 2 katjes hebben een baasje gevonden en de andere 2 hebben we naar het asiel moeten voeren van ons moeder ...

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan