Archief - Kitesurf pakket (bord,plank,kite)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Hey,

Dit bevat de kite, bord en gordel. (Hier zit alles in om te kitesurfen!!)
http://users.skynet.be/els16673/P1020816.JPG

*Bij de kite zit dan ook een “chikkenloop”. Deze dient om de kite aan de gordel vast te maken, tevens ook als veiligheid om de kite in enkele seconden van de gordel los te maken.
http://users.skynet.be/els16673/P1020813.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020814.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020815.JPG

*Bij het bord zit ook een string om aan de gordel vast te maken zodoende je uw bord nooit kan verliezen.
http://users.skynet.be/els16673/P1020808.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020809.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020810.JPG

* De gordel
http://users.skynet.be/els16673/P1020812.JPG

*De kite
http://users.skynet.be/els16673/P1020802.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020804.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020806.JPG



Alles is in nieuwstaat en zeer verzorgd!
De kite zijn lijnen en luchtzaken zijn in perfecte staat, geen verduurde rubbers of andere dingen!
Met dit pakket kan je direct op het water!

De prijs bedraagt +-650 euro (wat meeneem ook is)
*Ik behoud mij het recht van.....

Staat ook op tones

(regio sint-amands)
Ik kan ook leveren in bepaalde regio's maar dat zien we nog wel

Als bonus wil ik er ook nog een kite dvd bij gooien..

ptah

Legacy Member
bump!
Komaan mensen dit is een koopje, nergens anders ga je een plank,gordel en kite voor deze lage prijs tegen komen!!

God what do I have to do to get this stuff sold.....

-GrumpY-

Legacy Member
Ik zou willen beginnen met kiten dus ik ken er niks van.
Ik heb wel al gezien dat iedereen meerdere kites heeft volgens dat er veel/weinig wind is.

Welk nr van kite is dit ? en is het dan voor veel of weinig wind ?
mvg

ptah

Legacy Member
deze grote is 8.9 dus een tussinmaat voor hier aan de kust

DoubleYouIm

Legacy Member
ik wil oko wel kiten
nog nooit gedaan maar lijkt me graaf ,ik was in rhodos op vakantie en daar is het precies een paradijs om te kiten,

maar je zegt van.deze grote is 8.9 dus een tussinmaat voor hier aan de kust

dus NL zee zeg maar?
Zeeland is dus perfekt?

maar windrange tussen 10-20 enzo ben ik noob in,dus lijkt me moeilijjk als ik alles koop en gewoon gaan testen of valt dit mee?
gevaarlijk ?

je laagste prys is dus 650euro toch>?

ik ga erovernadenken]

mvg

ptah

Legacy Member
Jup voor hier en nederland perfect!!
Windrange is zeker geen probleem, alleen in het begin bij lagere snelheden misschien oefenen!!
Gevaarlijk niet echt, als je het gevoel hebt dat je het niet kan besturen laat je het los!


greetz

BeanmasteR`

Legacy Member
Sorry maar dit klopt niet echt wat je allemaal verteld, in de zomer is de windrange van deze kite veel te klein.. Je zal niet kunnen varen met een 8.9 tenzij bij een goede 5-6 bft. Wat een zeer sterke wind is. Vertel er bovendie ook bij dat wanneer je een boardje aan je vast hangt het verplicht van een helm te dragen !

Kitesurfen is niet gevaarlijk zolang je weet waar je mee bezig bent.

ptah

Legacy Member
BeanmasteR` zei:
Sorry maar dit klopt niet echt wat je allemaal verteld, in de zomer is de windrange van deze kite veel te klein.. Je zal niet kunnen varen met een 8.9 tenzij bij een goede 5-6 bft. Wat een zeer sterke wind is. Vertel er bovendie ook bij dat wanneer je een boardje aan je vast hangt het verplicht van een helm te dragen !

Kitesurfen is niet gevaarlijk zolang je weet waar je mee bezig bent.


Hey,

Sorry maar ik heb er altijd probleemloos mee kunnen kite![ In de zomer en "winter"]
van die helm zware fout van mij, bedankt dat je er doet aandenken maar ik was dit knal vergeten omdat ik zelf nooit een helm heb gedragen...

En met lagere snelheden bedoel ik niet dat je dan kan kiten, maar voor te bodydraggen is het dan ideaal om aan te leren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan