Archief - Kinepolis - 4 codes (geldig t.em. 10/01/2015)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slyke

Legacy Member
Ik heb nog 4 Kinepolis-codes, geldig t.e.m. 10/01/2015.
Minimum: 6 euro / ticket.
Afname van de 4 tickets samen krijgt voorrang!

b0rn2die4

Legacy Member
Weet nu niet wat hij gaat doen, mits ze alle 4 al verkocht waren en het slechts codes zijn die hij via pm moet versturen. Verkoper beslist, maar denk dat je te laat bent :-)

Slyke

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
Weet nu niet wat hij gaat doen, mits ze alle 4 al verkocht waren en het slechts codes zijn die hij via pm moet versturen. Verkoper beslist, maar denk dat je te laat bent :-)

Heu ja, ik denk inderdaad dat de 2 eerste kopers inderdaad voorrang krijgen.
Het ware anders geweest mocht het bod van dries hoger geweest zijn.

PM naar de 2 kopers!

JoskeVermeulen

Legacy Member
Er staat minimum en niet meeneem, mensen kunnen dan toch nog bieden?
Alsook zeg je dat de 4 samen voorrang krijgen dus heeft dries wel degelijk het 'laatste' bod?

Maar ik heb er niks op tegen zolang het zowel voor de verkoper als de moderators het goed is.

av018

Legacy Member
ze zijn alle vier weg, en Dries biedt op zich niet meer , dus ja .....
mijn betaling is alvast gebeurd
check pm Slyke

vanic

Legacy Member
Slyke zei:
Heu ja, ik denk inderdaad dat de 2 eerste kopers inderdaad voorrang krijgen.
Het ware anders geweest mocht het bod van dries hoger geweest zijn.

PM naar de 2 kopers!

dan moet je ook niet zeggen dat de 4 samen voorrang krijgen ...
Dries moet dan ook niet hoger bieden dan de andere 2 ... hij biedt voor de 4 en heeft dus automatisch voorrang ( 2 anderen moeten dan hoger bieden )

Slyke zei:
Afname van de 4 tickets samen krijgt voorrang!

b0rn2die4

Legacy Member
vanic zei:
dan moet je ook niet zeggen dat de 4 samen voorrang krijgen ...
Dries moet dan ook niet hoger bieden dan de andere 2 ... hij biedt voor de 4 en heeft dus automatisch voorrang ( 2 anderen moeten dan hoger bieden )

Verkoper bedoelde wss dat als er iemand eerst voor 3 tickets booden dat er daarna iemand voor 4 bied dat die tweede bieder voorrang krijgt. Mits ze nu al alle 4 wegwaren is het toch een gesloten zaak? #muggezifters

dries1919

Legacy Member
haha, heerlijke discussie. Mijn bod was wel serieus, maar ik wou vooral gewoon is zien wat de mierenneukers hier mee gingen doen :D
Have fun met de tickets allebei, en alvast mijn beste wensen!

vanic

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
Verkoper bedoelde wss dat als er iemand eerst voor 3 tickets booden dat er daarna iemand voor 4 bied dat die tweede bieder voorrang krijgt. Mits ze nu al alle 4 wegwaren is het toch een gesloten zaak? #muggezifters

er staat ten eerste een minimumprijs
'k weet niet hoe je het anders kan bedoelen ( als je zegt dat 4 tickets ineens voorrang krijgen ) ... wat er daar muggeziften aan is

' t feit dat je zo'n praat verkoopt ... zegt eigenlijk al genoeg ;)

b0rn2die4

Legacy Member
vanic zei:
er staat ten eerste een minimumprijs
'k weet niet hoe je het anders kan bedoelen ( als je zegt dat 4 tickets ineens voorrang krijgen ) ... wat er daar muggeziften aan is

' t feit dat je zo'n praat verkoopt ... zegt eigenlijk al genoeg ;)
En jij bent de koning dan? Je hebt niet eens geboden hier, waarom dan bemoeien. Bieder van 24€ maakt er ook geen drama van, waarom jij dan wel? En als verkoper akkoord gaat met de minimum omdat er niet hoger geboden wordt, wat is er daar mis mee? Soit, case closed.

av018

Legacy Member
2+2= 4 , nog altijd in mijn ogen, paar pm's meer zenden, geen moeite

Slyke

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
Verkoper bedoelde wss dat als er iemand eerst voor 3 tickets booden dat er daarna iemand voor 4 bied dat die tweede bieder voorrang krijgt. Mits ze nu al alle 4 wegwaren is het toch een gesloten zaak? #muggezifters

Inderdaad... anders blijf je als verkoper met één los ticketje over.
Gezien de vervaldatum was er ook niet veel bewegingsruimte meer...

In elk geval, ik denk dat iedereen tevreden is... de codes zijn verzonden naar de resp. kopers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan